Agent Call Center

Oras: Bucuresti
Departament: Operatiuni
Birou: Central Office
Data limita: 31.07.2024
Referinta: 34

CRITERII DE SELECȚIE
Suntem în căutarea unui Agent Call Center dedicat și entuziast pentru a se alătura echipei noastre din București. Dacă îți place să comunici eficient, să oferi suport clienților și să rezolvi problemele acestora, atunci această poziție ar putea fi potrivită pentru tine.

Cerințe

  • Cunoștințe de operare PC: Microsoft Office, Windows;
  • Abilitatea de a învăța lucruri noi;
  • Orientare către client;
  • Claritațe și coerența în exprimarea scrisă și verbală;
  • Fire comunicativă și spirit de echipă;
  • Atenție la detalii și capacitate de organizare.

Descrierea jobului

  • Preluarea apelurilor telefonice și identificarea nevoilor clienților;
  • Promovarea produselor de creditare și colectarea creanțelor;
  • Furnizarea de informații privitoare la produsele și serviciile oferite de companie;
  • Respectarea și îndeplinirea obiectivelor de performanță stabilite.


Beneficii

  • Sistem de remunerație motivant (include Bonusuri de performanță lunare)
  • Extrabeneficii salariale: abonament servicii medicale Regina Maria, tichete de masă, decontare transport
  • Evenimente corporate si teambuilding
  • Programe de training
  • Oportunități de promovare în cadrul companie

Dacă ești o persoană comunicativă, empatică și dornică să faci parte dintr-o echipă de succes, te invităm să aplici pentru poziția de Agent Call Center la sediul nostru din București. Așteptăm cu interes să ne cunoaștem!