iCredit ca angajator

iCredit este o instituție financiară nebancară care face parte din Management Financial Group, unul dintre liderii serviciilor financiare nebancare din Europa Centrală și de Est. În cei 13 ani de activitate în România, iCredit a oferit peste 700.000 de credite rapide.Echipa noastră este formată din peste 1500 de colegi, angajați și colaboratori ce activează în sediul central din București și în cele peste 119 de puncte de lucru din țară. Oferim angajaților noștri un pachet complet de beneficii salariale și extrasalariale și îi susținem în procesul lor de dezvoltare profesională prin mentorat, programe de training și cursuri specializate.

Te invităm să aplici la postul care ți se potrivește și să descoperi iCredit așa cum este - o companie cu un istoric solid, dinamică și în continuă dezvoltare.   

DEZVOLTARE  

iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung.

COLEGI NOI

Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor.

Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor.