
VREI SA CASTIGI BANI SI SA ITI DECIZI SINGUR PROGRAMUL? VINO IN ECHIPA ICREDIT! FIE CA AI SAU NU UN JOB, CU ICREDIT POTI CASTIGA MAI MULT.
COUNTY MANAGER
- Oras Hunedoara
- Data limita 30.06.2023
- Referinta #28
Candidatul Ideal
- Studii superioare finalizate cu diploma de licenta;
- Experienta intr-un post similar (constituie avantaj);
- Experienta si cunostinte specifice domeniului financiar nebancar (constituie avantaj);
- Cunostinte de operare PC;
- Bune competente de comunicare si de negociere;
- Orientare catre rezultate si catre client;
- Capacitate de organizare a prioritatilor si gandire analitica;
- Permis conducere categoria B.
Descrierea jobului
- Coordonarea activitatii Punctului de lucru;
- Managementul echipei – recrutarea si dezvoltarea echipei;Planificarea si organizarea activitatii echipei;
- Retentia, integrarea si motivarea angajatilor;
- Indeplinirea indicatorilor de performanta lunar si semestrial;
- Gestionarea si planificarea procesului de vanzare;
- Gestionarea si planificarea procesului de colectare creante;
Descrierea jobului
- Coordonarea activitatii Punctului de lucru;
- Managementul echipei – recrutarea si dezvoltarea echipei;Planificarea si organizarea activitatii echipei;
- Retentia, integrarea si motivarea angajatilor;
- Indeplinirea indicatorilor de performanta lunar si semestrialș
- Gestionarea si planificarea procesului de vanzare;
- Gestionarea si planificarea procesului de colectare creante;
COUNTY MANAGER
- Oras Arad
- Data limita 30.06.2023
- Referinta #27
Candidatul Ideal
- Studii superioare finalizate cu diploma de licenta;
- Experienta intr-un post similar (constituie avantaj);
- Experienta si cunostinte specifice domeniului financiar nebancar (constituie avantaj);
- Cunostinte de operare PC;
- Bune competente de comunicare si de negociere;
- Orientare catre rezultate si catre client;
- Capacitate de organizare a prioritatilor si gandire analitica;
- Permis conducere categoria B.
Descrierea jobului
- Coordonarea activitatii Punctului de lucru;
- Managementul echipei – recrutarea si dezvoltarea echipei;Planificarea si organizarea activitatii echipei;
- Retentia, integrarea si motivarea angajatilor;
- Indeplinirea indicatorilor de performanta lunar si semestrial;
- Gestionarea si planificarea procesului de vanzare;
- Gestionarea si planificarea procesului de colectare creante;
Beneficii:
- Pachet de remuneratie atractiv;
- Bonusuri lunare, trimestriale si semestriale de performanta
- Tichete de masa;
- Asigurare privata de sanatate;
- Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime;
- Cadou aniversar;
- Evenimente corporate si teambuilding;
- Programe de training;
- Oportunitati de promovare in cadrul companiei.
- Masina de serviciu
AGENT CALL CENTER
- Oras Toate orasele
- Data limita 30.06.2023
- Referinta #26
Candidatul ideal
- Cunostinte de operare PC: Microsoft Office, Windows;
- Abilitatea de a invata lucruri noi;
- Orientare catre client;
- Claritate si coerenta in exprimarea scrisa si verbala;
- Fire comunicativa si spirit de echipa;
- Atentie la detalii si capacitate de organizare.
Descrierea jobului
- Preluarea apelurilor telefonice si identificarea nevoilor clienților;
- Promovarea produselor de creditare;
- Furnizarea de informații privitoare la produsele și serviciile oferite de companie;
- Respectarea si indeplinirea obiectivelor de performata stabilite.
Beneficii:
- Sistem de remuneratie motivant;
- Tichete de masa;
- Asigurare privata de sanatate;
- Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime;
- Cadou aniversar;
- Evenimente corporate si teambuilding;
- Programe de training;
- Oportunitati de promovare in cadrul companiei.
Important!!! Functia Agent Call Center este disponibila pentru Sediul Central din Bucuresti.
OFITER CONTROL INTERN SI ANTIFRAUDA
- Oras Toate orasele
- Data limita 30.06.2023
- Referinta #25
Candidatul Ideal
- Absolvent studii superioare cu diploma de licenta (domeniul economic- reprezinta avantaj)
- Experienta pe un post similar (reprezinta avantaj);
- Cunostinte de operare PC: Word, Excel, PowerPoint;
- Capacitate de convingere si comunicare eficienta;
- Disponibilitate pentru deplasari frecvente in regiunea alocata;
- Permis categoria B.
Descrierea jobului
- Verificarea documentelor din Birourile Regionale ale Companiei;
- Monitorizarea si investigarea tranzactiilor suspecte;
- Urmarirea si colectarea informatiilor despre eventualele incalcari ale regulamentelor si procedurilor interne ale Companiei;
- Descoperirea fraudelor comise de catre angajatii si/sau clientii Companiei si administrarea informatiilor in baza de date;
- Contactarea telefonica a angajatilor sau clientilor in cazul suspiciunilor de frauda.
Beneficii:
- Mediu de lucru dinamic;
- Contract de munca pe perioada nedeterminata;
- Programe de training si dezvoltare personala;
- Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei;
- Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime.
Important!!! Functia Ofiter Control Intern si Antifrauda este disponibila pentru Biroul Central.
HR SPECIALIST
- Oras Toate orasele
- Data limita 30.06.2023
- Referinta #24
Candidatul Ideal
- Studii superioare;
- Curs Inspector Resurse Umane;
- Cunostinte solide legislatia Muncii;
- Cunostinte operare PC MS Office (in special Word si Excel);
- Experienta minim 3 ani pe un post similar;
- Cunostinte de limba engleza nivel mediu;
- Persoana sociabila cu abilitati excelente de comunicare si relationare;
- Persoana orientata spre dezvoltare profesionala.
Descrierea jobului
- Intocmirea documentelor de administrare personal: contracte de munca, acte aditionale, decizii, adeverinte, etc.;
- Gestionarea dosarelor de personal si arhivarea documentelor de personal;
- Transmiterea datelor in Revisal conform prevederilor legale;
- Elaborarea rapoartelor periodice privind gestionarea administrativa a personalului;
- Actualizarea datelor angajatilor in aplicatia informatica de gestionare a personalului;
- Efectuarea cercetarilor disciplinare;
- Asigurarea respectarii politicilor si procedurilor interne de personal.
Beneficii:
- Oportunitati de dezvoltare profesionala si promovare in cadrul Companiei;
- Pachet salarial atractiv: tichete de masa, asigurare medicala;
- Training de specialitate;
Important!!! Functie HR Specialist este disponibila pentru Biroul Central.
CONTABIL
- Oras Toate orasele
- Data limita 30.06.2023
- Referinta #23
Candidatul Ideal
- Absolvent studii superioare finalizate cu licenta in domeniul economic, specializare finante – contabilitate;
- Experienta de minim 3 ani pe un post similar;
- Cunostinte bune de contabilitate si legislatie financiar – contabila;
- Cunostinte utilizare MS Office precum si programe de contabilitate (WizCount reprezinta avantaj);
- Persoana responsabila, atenta la detalii, organizata, cu abilitati de lucru in echipa dar si munca independenta;
Descrierea jobului
- Inregistrarea corectă și la timp în programul de contabilitate a documentelor/operatiunilor financiar-contabile cu respectarea legislatiei în vigoare si conform politicilor contabile privind inregistrarea pe conturi anatilitice si pe centre de cost a veniturilor şi cheltuielilor.
- Estimarea cheltuielilor pentru facturile nesosite;
- Inregistrarea extraselor bancare precum și a operațiunilor efectuate în casieriile punctelor de lucru și verificarea corectitudinii lor;
- Inregistrarea achizitiilor de mijloace fixe si obiecte de inventor; intocmirea si actualizarea registrului mijloacelor fixe/obiectelor de inventar;
- Verificarea lunara a soldurilor contabile, punctaj periodic cu furnizorii, reglarea la zi a fişelor şi a soldurilor furnizori;
- Contabilizarea deconturilor de cheltuieli si urmarirea avansurilor de trezorerie aferente;
- Efectuarea plăților on-line;
- Participarea activa in procesul de inchidere a lunii, reconcilierea conturilor si întocmirea raportărilor lunare,
- Participarea la inventarierea anuala a patrimoniului companiei
- Intocmirea și arhivarea documentelor justificative precum si a registrelor si jurnalelor contabile obligatorii.
Beneficii:
- Pachet salarial motivant;
- Tichete de masa;
- Asigurare privata de sanatate;
- Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime;
- Cadou aniversar;
- Evenimente corporate si teambuilding;
- Programe de training;
- Oportunitati de promovare in cadrul companiei.
Important!!! Functie Payroll Specialist este disponibila pentru Biroul Central.
PAYROLL SPECIALIST
- Oras Toate orasele
- Data limita 30.06.2023
- Referinta #22
Candidatul Ideal
- Absolvent dе studii superioare ( obligatoriu studii economice, contabilitate, finante);
- Atestat de Inspector salarii, constituie avantaj;
- Cunostinte foarte bune de salarizare si administrare personal, legislatia muncii si legislatie fiscala aferenta;
- Experienta de minim 3 ani in activitatea de calcul salarii;
- Cunostinte operare PC – MS Office (Excel, Word);
- Experienta in aplicatii de calcul salarii (avantaj WizSalary);
- Capacitate dе planificare si organizare a activitatilor;
- Capacitate dе lucru in echipa si cu termene limita;
- Persoana ordonata, analitica, pragmatica, excelente abilitati dе organizare.
Descrierea jobului
- Crеaza profilе si аctuаlizеaza modificarilе contrаctuаle in progrаmul de sаlаrizarе;
- Tine evidenta zilеlor dе concеdiu de odihna,concedii fara plata,concedii medicale,etc.
- Verifica pontajele primite din birourile regionale si se asigura de acuratetea informatiilor conform documentelor primite, cereri de concedii, certificate medicale, etc.
- Opereaza bonusuri, beneficii, retineri, deduceri, altele
- Genereaza si verifica state de plata, raportari contabile asociate inchiderii de luna, declaratii D112
- Calculeaza concedii de odihna si concedii medicale, depune dosare pentru recuperare sume FNUASS
- Intocmeste diferite tipuri de adeverinte pentru angajati/fosti angajati;
- Asigura sprijin in intocmirea diverselor raportari interne privind situatia angajatilor si costuri salariale, precum si in raportarile catre INS
- Se informeaza cu privire la actualizarile legislative in domeniu si isi insuseste reglementarile interne;
- Efectueaza alte lucrari, din sfera activitatii de salarizare, inclusiv proiecte, la solicitarea superiorului direct.
Beneficii:
- Pachet salarial motivant;
- Tichete de masa;
- Asigurare privata de sanatate;
- Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime;
- Cadou aniversar;
- Evenimente corporate si teambuilding;
- Programe de training;
- Oportunitati de promovare in cadrul companiei.
Important!!! Functie Payroll Specialist este disponibila pentru Biroul Central.
MANAGER DE ECHIPA
- Oras Toate orasele
- Data limita 30.06.2023
- Referinta #01
Candidatul ideal
- Studii medii sau superioare;
- Cunostinte minime de operare PC (Word, Excel);
- Experienta anterioara in domeniul financiar (constituie un avantaj);
- Disponibilitatea pentru deplasari pe teren;
- Competente de comunicare si negociere;
- Abilitati de organizare si planificare;
Descrierea jobului
- Recrutarea, coordonarea si controlul echipei Consultantilor de Credit;
- Indeplinirea obiectivelor lunare ale companiei de vanzare si colectare;
- Organizarea si controlul activitatilor din zona alocata;
- Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliu;
- Dezvoltarea portofoliului de clienti;
Beneficii:
- Pachet de remuneratie atractiv;
- Bonusuri lunare si semestriale de performanta;
- Tichete de masa;
- Asigurare privata de sanatate;
- Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime;
- Codou aniversar;
- Evenimente corporate si teambuilding;
- Programe de training;
- Oportunitati de promovare in cadrul companiei.
Beneficiile sunt acordate in functie de pozitia ocupata, vechimea si rezultatele obtinute in cadrul companiei.
CONSULTANT DE CREDIT*
- Oras Toate orasele
- Data limita 31.05.2023
- Referinta #11
Consultantul de credite este responsabil de promovarea produselor și serviciilor Companiei, contactul cu clientul, culegerea și analiza datelor necesare evaluării eligibilității acestuia, colectarea ratelor și predarea acestora, conform procedurilor.
Descrierea jobului
- Vanzarea creditelor;
- Oferirea de consultanta financiara clientilor;
- Monitorizarea si colectarea ratelor;
Beneficii:
- Venituri in functie de vanzare si colectare;
- Programe de training;
- Oportunitati de dezvoltare a carierei profesionale;
- Cadou aniversar;
- Colaborare PFA;
- SOLO, contabil digital al PFA-urilor;
Beneficiile sunt acordate in functie de pozitia ocupata, vechimea si rezultatele obtinute in cadrul companiei.
COLECTOR
- Oras Toate orasele
- Data limita 31.05.2023
- Referinta #07
Candidatul Ideal
- Absolvent studii medii cu diploma de bacalaureat (studii superioare finalizate cu Diploma de licenta constituie avantaj);
- Experienta minim 2 an, pe pozitii similare;
- Experienta anterioara in industria creditelor de consum de cel putin 1 an;
- Cunostinte de legislatie comerciala aplicabila institutiilor financiare nebancare;
- Abilitati foarte bune de comunicare si de negociere;
Descrierea jobului
- Colectarea debitelor clientilor;
- Oferirea de suport clientilor;
- Gestionarea clientilor cu intarzieri;
Beneficii:
- Salariu fix si bonusuri lunare de performanta;
- Contract de munca pe perioada nedeterminata;
- Programe de training;
- Oportunitati de dezvoltare a carierei profesionale;
- Tichete de masa;
- Zile de concediu suplimentare;
- Asigurare de sanatate sau Reducere abonamen medical;
- Cadou aniversar;
Beneficiile sunt acordate in functie de pozitia ocupata, vechimea si rezultatele obtinute in cadrul companiei.
FUNCTIONAR ADMINISTRATIV
- Oras Toate orasele
- Data limita 31.05.2023
- Referinta #05
Candidatul Ideal
- Studii medii (diploma de bacalaureat)
- Cunostinte minime de operare PC (Word, Excel);
- Experienta min 1 an intr-un post similar (constituie un avantaj);
- Competente de comunicare si organizare
Descrierea jobului
- Activitati de casierie (incasari si plati);
- Activitati administrative (verificare si arhivare documente);
- Activitati de support (introducere date client in sistemul informatic).
Beneficii
- Salariu fix;
- Contract de munca pe perioada nedeterminata;
- Programe de training;
- Oportunitati de dezvoltare a carierei profesionale;
- Tichete de masa;
- Zile de concediu suplimentar;
- Asigurare de sanatate sau Reducere abonamen medical;
- Cadou aniversar;
Beneficiile sunt acordate in functie de pozitia ocupata, vechimea si rezultatele obtinute in cadrul companiei.