Intrebari frecvente

1. Cum pot beneficia de prevederile Legii 243/2024? arrow logo

Puteți beneficia de credite noi, în condiții avantajoase, sau puteti alegei recalcularea creditului dvs., dacă îndepliniți următoarele condiții cumulative:

  • Creditul trebuie să fie în maturitate;
  • Întârzierile la plată să nu fie mai mari de 60 de zile;

 Documente necesare:

  • Cerere completată de client ce conține date de identificare;
  • Copie de pe cartea de identitate;
  • Informarea referitoare la prelucrarea datelor personale în Sistemul Biroului de Credit și Acordul de consultare, transmitere și prelucrare a informațiilor din bazele de date ale Ministerului Finanțelor Publice, ANAF, precum și a datelor cu caracter personal aparținând clientului, pentru a efectua analiza gradului maxim de îndatorare. Acest document poate fi primit în Biroul Regional sau poate fi transmis prin email, la solicitarea efectuată pe adresa [email protected]

 Modalitățile de transmitere a cererilor din partea personelor vizate sunt următoarele:

  • în scris la Biroul Regional;
  • pe e-mail, la adresa [email protected];
  • prin posta / curier la Sediul Central;

 Pentru orice informații, ne puteți contacta pe adresa [email protected], în Biroul Regional unde ați încheiat contractul de credit sau la numărul de telefon 031 7171 100, număr cu tarif normal în orice rețea.

2. Cum puteți obține un împrumut rapid de la iCredit? arrow logo

Simplu și usor! Completați formularul de contact de pe website-ul nostru https://icredit.ro/promo  sau sunați la 031 7171 100 și un reprezentat iCredit vă va contacta în scurt timp. Cererea dvs. de credit va fi analizată și aprobată rapid. În cazul în care doriți să aplicați pentru un credit online, banii vor fi virați direct în contul dvs.

3. Care sunt modalitățile de plată a ratelor la iCredit? arrow logo

Ratele creditelor se pot achita foarte simplu și rapid în următoarele moduri:

1. Online – Puteți plăti ratele direct cu cardul, fara niciun comision accesând următorul link: https://icredit.ro/pay-online.

2. În sediile iCredit – Puteți afla adresele sucursalelor noastre aici: https://icredit.ro/contacte

3. Direct la Consultantul de Credit

4. Prin transfer bancar în contul RO72RZBR0000060015035261 al EASY ASSET MANAGEMENT IFN SA, deschis la Raiffeisen Bank SA, cu urmatoarele detalii de plata: nume, prenume, numarul contractului de credit. 

5. Centrele de plată “UN-DOI”;  

6. Selfpay - iCredit ofera clientilor sai o noua modalitate de plata rapida a ratelor, prin cele 9300 de statii SelfPay din 1000 de localitati din Romania.

7. PayPoint - Clienții vor putea achita ratele si prin intermediul celor peste 20.000 de stații de plată asistate de către un operator uman. 

4. Cum puteți plăti ratele online? arrow logo

Acum puteți plăti ratele online, chiar și de pe telefon cu cardul bancar! Indiferent de locația în care vă aflați: acasă, la plimbare, la serviciu, accesați www.icredit.ro și în 3 minute vă puteți plăti ratele!

Iată cât de simplu este:

  • Intrați pe www.icredit.ro și accesați PLATESTE RATELE ONLINE.
  • Introduceți CNP-ul (Codul numeric personal) și verificați suma de plată.
  • Aflați suma datorată și introduceți valoarea ratei
  • Introduceți datele cardului și ați achitat!

Pentru informații suplimentare, sunati la 0317171100.

5. Unde puteți accesa lista cu toate locațiile iCredit? arrow logo

iCredit, companie aflată în topul jucătorilor din piața financiară non bancară are acoperire națională și o rețea dezvoltată de peste 110 locații. Lista sucursalelor iCredit poate fi gasită accesând următorul link: https://icredit.ro/contacte

6. Care sunt documentele minime necesare pentru obtinerea unui imprumut? arrow logo

Documentele minime necesare* sunt Buletinul și Dovada de Venit (Acord ANAF sau alte dovezi).

*Fiecare caz va fi analizat în parte putând fi necesare documente suplimentare pentru analiza Cererii de Credit.

7. Care sunt condițiile pe care un client trebuie să le îndeplinească pentru a primi un împrumut? arrow logo

Pentru a beneficia de un împrumut rapid, un client trebuie să fie cetățean român, să aiba vârsta între 18 și 75 de ani și să aibă venituri înregistrate la ANAF sau talon de pensie.

8. Cum se determină valoarea ratelor lunare și dobânda? arrow logo

Valoarea ratelor și dobânda depind de produsul selectat și de perioada dorită de rambursare a creditului. iCredit ofera clienților produse adaptate nevoilor acestora cu rate săptămânale și lunare și sume de la 800 pana la 10.000 RON. Ratele sunt convenabile și personalizate în funcție de capacitatea de plată a  clienților noștri.

9. Unde pot adresa o sesizare? arrow logo

Având în vedere volumul foarte mare de solicitări, cât și instituirea stării de alertă pe întreg teritoriul României, avem rugămintea de a întelege prelungirea termenului de răspuns cu 60 de zile pentru analizarea solicitării dumneavoastră și în vederea formulării unui răspuns complex.

Știm că timpul dumneavoastră este important și ne cerem scuze anticipat pentru întârzierea răspunsului. Vă asigurăm că depunem toate eforturile pentru a diminua timpul de așteptare.

Vă mulțumim pentru înțelegere.”

Sediu Central: str. Logofat Tautu, nr. 67, et. P, 1, 2, 3, 4, 5, sector 3, Bucuresti
Sesizări: [email protected]

Sau prin completarea formularului online de aici

10. Cum și unde se semnează contractul de credit? arrow logo

iCredit oferă clienților săi mai multe opțiuni pentru semnarea contractului de împrumut in functie de preferintele acestora:- la sediile iCredit aflate în apropierea locuinței clienților unde impreuna cu un Consultant de credit dedicat, clienții pot alege produsul potrivit- pe pagina noastra de website, în cazul în care clienții opteaza pentru un credit online

11. Când și cum primește puteți primi banii? arrow logo

După semnarea contractul de împrumut, puteți primi suma în numerar la sediul iCredit sau pe card, în cazul în care ați optat pentru un credit online.

12. Cum puteți afla mai multe informații despre statusul creditului dvs.? arrow logo

Mai multe informații despre statusul creditului dvs. puteți afla direct de la Consultantul dvs. de Credit, apelând numarul 031.7171.100 (tarif normal în orice rețea fixă și mobile) sau în secțiunea „Profilul Meu”,  în cazul unui credit online.

13. Care este sediul social al EASY ASSET MANAGEMENT IFN SA, societatea detinatoare a marcii iCredit? arrow logo

Sediul social al companiei se află la adresa: Str. Logofat Tautu, nr. 67, et. Parter, 1, 2, 3, 4 si 5, Sector 3, Bucuresti.

14. Pot solicita un Credit chiar dacă mi-a fost respinsă deja o cerere? arrow logo

Da, puteti solicita un credit de câte ori considerați că este nevoie. Este recomandat însa, în cazul în care nu au intervenit modificări în situația dumneavoastra sociala sau economica, de la data ultimei cereri de creditare respinse, să asteptați până dobândiți o nouă sursă de venit, dacă aveți venituri suplimentare sau daca vă schimbați locul de muncă, iar remunerația este mai mare decât cea pe care ați avut-o anterior.

15. Cum pot aplica online un împrumut rapid? arrow logo

Pentru a aplica online este necesar să vă creați un cont de utilizator, accesând următorul link: https://icredit.ro/login. Ulterior, din secțiunea „Profilul Meu” se va accesa butonul „APLICA” și se vor completa câmpurile cu datele personale.  

Nu ezitati sa ne contactati!

+40
Doar cifre sunt permise in acest camp.
Numărul contractului de credit sau CNP
Campul este obligatoriu
email icon
Str. Logofat Tautu, nr. 67, etajele P, 1, 2, 3, 4 si 5, Sector 3, Bucuresti
phone icon
031 7171 100
Numar cu tarif normal in orice retea