1. Ce este iCredit (EASY ASSET MANAGEMENT IFN SA)?

iCredit este un produs de credit oferit de catre SC EASY ASSET MANAGEMENT IFN SA, o institutie financiara nebancara, ce se ocupa cu acordarea de credite de nevoi personale de valori mici (intre 400 lei si 1200 lei pentru primul credit, și intre 400 lei si 4000 lei pentru urmatoarele credite acordate aceleiasi persoane). Aceste sume se acorda pentru perioade scurte de timp, respectiv intre 3 luni – 9 luni. Restituirea creditului se face în rate saptamanale, fixe. Acestea sunt compuse din suma imprumutata si dobanda. Nici un alt fel de comision sau alte taxe nu sunt datorate de catre client. Colectam ratele saptamanal, de la domiciliul clientului, deci totul este simplu si comod! Clientii nostri nu trebuie sa stea la cozi si nici sa se deplaseze la birourile noastre. Speram ca raspunsul nostru este satisfacator. In cazul in care doriti mai multe detalii puteti apasa aici, pentru a adresa conducerii Easy Asset Management o alta intrebare.

2. De ce ratele se colecteaza la domiciliul Clientului?

Serviciul de colectare rate la domiciliu este foarte comod pentru majoritatea clientilor nostri. Acest serviciu ofera Clientului posibilitatea de a se concentra pe propriile probleme si de a nu pierde timp stand la cozi pentru plata ratelor. In plus, acest lucru ofera reprezentantilor nostri posibilitatea de a stabili legaturi cat mai stranse cu clientii, de a le intelege nevoile si problemele, pentru a-i deservi mai bine pe viitor. Acest serviciu face ca instrumentul nostru de creditare sa fie diferit de alte servicii de aceeasi natura. In timp, Consultantii de Credit devin familiarizati cu clientii, stiu ce nevoi au acestia, ce sa le ofere si ce sa refuze.

3. Care este sediul social al EASY ASSET MANAGEMENT IFN SA, societatea detinatoare a marcii iCredit?

str. Logofat Tautu, nr. 67, et. 1, 2, 4 si 5, sector 3, Bucuresti.

4. De ce Consultantii de Credit se documenteaza atat de mult referitor la fiecare client în parte?

iCredit este un produs de credit, ce nu implica garantii sau ipoteci. Din cauza acestui lucru, decizia de acordare a unui credit se ia pe baza informatiilor oferite de catre client. Cu cat este mai clara si mai corecta informatia oferita de catre client, cu atat mai usor va fi pentru Consultantul de Credit sa evelueze riscul asumat fata de fiecare cient si sa ia o decizie corecta si in cunostinta de cauza.

5. Ce se intampla cu informatiile obtinute?

EASY ASSET MANAGEMENT IFN SA este inregistrata ca operator de date cu caracter personal si respecta regulamentul UE GDPR nr. 2016/679. Societatea actioneaza numai in baza reglementarilor legale in vigoare. Nu folosim informatiile obtinute pentru nici un alt scop, cu exceptia luarii deciziilor referitor la acordarea Creditelor. Angajatii nostri sunt discreti si respecta dorintele si dreptul clinetilor nostri la confidentialitate si protectia oricaror date primite in procesul de acordare al creditului.

6. Pot solicita un Credit chiar daca mi-a fost respinsa deja o cerere?

Da, puteti solicita un credit de cate ori considerati ca este nevoie. Este recomandat insa, in cazul in care nu au intervenit modificari in situatia dumneavoastra sociala sau economica, de la data ultimei cereri de creditare respinse, sa asteptati pana dobanditi o noua sursa de venit,daca aveti venituri suplimentare sau daca va schimbati locul de munca, iar remuneratia este mai mare decat cea pe care ati avut-o anterior.

7. Unde pot adresa o sesizare?

Sediu Central: str. Logofat Tautu, nr. 67, et. P, 1, 2, 4, 5, sector 3, Bucuresti
Sesizări: sesizari@icredit.co.ro,telefon: 0312297015, Whatsapp: 0754036081.

Sau prin completarea formularului online de aici

Nu ezitati sa ne contactati!


Campul este obligatoriu

Contact Icon
Str. Logofat Tautu, nr. 67, etajele P, 1, 2, 4 si 5, Sector 3, Bucuresti
Contact Icon
E-mail
office@icredit.co.ro
Phone Icon
031 7171 100
Numar cu tarif normal in orice retea