iCredit te rasplateste cu puncte de loialitate cu ajutorul carora poti plati partial sau integral una sau mai multe rate daca esti un client fidel si dai dovada de seriozitate.
Cine poate beneficia de programul de loialitate?
Orice client care a avut minim un credit pe care l-a achitat complet, nu a avut intarzieri mai mari de 10 zile la plata ratelor si nu l-a rambursat anticipat poate beneficia de programul de loialitate. Clientul va putea beneficia de Programul de Loialitate atunci cand deschide un nou credit - prin refinantare.
Cum se calculeaza punctele de loialitate?
Dupa plata fiecarui credit se pot acumula puncta de loialitate in functie de suma creditului activ, numarul de credite si zilele de intarziere.
PUNCTE LOIALITATE = Suma creditului activ * numarul de credite * procentaj aferent zilelor de intarziere
Daca ai ≤ 3 zile intarziere vei beneficia de un procent acordat din punctele de loialitate de 100%, intre 4 ÷ 5 zile intarziere poti primi un procent acordat de 50%, intre 6 ÷ 10 vei primi 20%.
Exemplu 1: 800 RON la primul credit si intarzieri pana la 3 zile => 800 x 1 x 1 = 800 puncte bonus.
Exemplu 2: Un al treilea credit pentru 1000 RON cu intarziere 4-5 zile => 3 x 1000 x 0.5 = 1500 puncte bonus.
Care este valoarea punctelor de loialitate?
Valoarea in numerar a 100 puncte, solicitate ca reducere, este de 1 RON.
Cum pot fi folosite punctele de loialitate?
Punctele pot fi folosit ca si discount pentru plata primelor rate ale unui credit nou. Valoarea discount-ului nu trebuie sa depaseasca valoarea punctelor disponibile sau 65% din valoarea dobanzii pe noul credit. De asemenea, punctele de loialitate pot fi folosite pentru achizitionarea produselor din catalogul iBazar.
Clientul nu poate utiliza punctele de loialitate atat pentru discount, cat si pentru achiztionarea unui premiu din catalogul iBazar. Clientul va opta fie pentru discount, fie pentru premiu.
În functie de numarul de puncte acumulate, clientul activ are dreptul sa isi aleaga un singur premiu.
Punctele de loialitate pot fi folosite doar de catre clientii activi – clientii care au un credit in curs. Punctele de loialitate pot fi utilizate atat pentru credite succesive cat si la refinantare – la deschiderea unui nou credit. Acest lucru este valabil atat in situatia in care punctele sunt folosite ca reducere la credite viitoare, cat si atunci cand sunt folosite la achizitionarea unui premiu din catalogul iBazar.
Unde poti afla cate puncte de loialitate ai acumulat?
Poti intreba consultantul tau de credite iar pentru mai multe detalii, poti suna la 031 7171 100 sau scrie pe WhatsApp la 0756072634.
Care sunt cazurile in care punctele adunate la inceputul creditului se pierd?
Creditul este rambursat anticipat conform legislatiei. Clientul s-a folosit de dreptul sau de renuntare la contractul de credit, conform legislatiei. Intarzieri mai mari de 10 zile la plata ratelor.
In cat timp trebuie sa revendic premiul?
Toti clientii care au acumulat puncte bonus si doresc sa opteze pentru un premiu vor suna la numarul de telefon 031.71.71.100 sau vor trimite un mesaj la numarul 0755029878 prin WhatsApp, in maximum 3 zile de la utilizarea creditului, oferind urmatoarele date: nume, -numar contract de credit, cod cadou. Clientii vor putea apela numerele de mai sus numai dupa ce creditul este aprobat si utilizat. Premiile nu vor putea fi revendicate prin call center daca noul credit/refinantarea nu este aprobata si utilizata.
Consultati aici regulamentul Campaniei „Program de loialitate - Puncte loialitate si iBazar”.