Eduard Fotescu, Director Comercial, despre experiența în iCredit - acum 10 ani și peste 10 ani
iCredit împlinește anul acesta 10 ani, așa că ne-am așezat la masă cu cei din garda veche - Eduard Fotescu, Director Comercial și membru al echipei iCredit de aproape 10 ani, ne-a împărtășit câteva gânduri despre experiența sa profesională. Vă invităm să citiți mini-interviul mai jos:
1. Cum era iCredit la început de drum, atunci când ai intrat în companie?
M-am alăturat echipei iCredit în 2012, când compania era formată din 5 sucursale. La acel moment, se puneau bazele unui business care își propunea să ajungă numărul 1 pe piața IFN și să ajungă din urmă liderul pieței. Discrepanța era una imensă, însă visurile oamenilor din companie au fost pe masură, astfel încât să ne facem simțită prezența pe piață în scurt timp. Astăzi, avem 105 birouri și suntem în plină ascensiune.
2. Care a fost pentru tine cea mai mare provocare profesională aici, în iCredit România?
Anul acesta împlinesc 9 ani de când m-am alăturat echipei. Rând pe rând, am ocupat poziția de Manager Dezvoltare, Business Trainer, Manager Departament Training, Regional Manager, atât în România, cât și internațional, pe piața din Cehia.
Începând cu data de 2018, am primit propunerea de a prelua poziția de Director Adjunct Vânzări, iar din 2019 ocup poziția de Director Comercial.
Fiecare dintre aceste poziții au venit cu obligatii, responsabilități, dar și beneficii și recunoașteri. Am urmărit să învăț cât mai mult din succese și să știu cum să iau lecțiile din eșecuri.
Provocările sunt multe – să te depășești pe tine, lună de lună, să ai rezultate mai bune - să fii mai bun decât tu de ieri.
Totodată, funcțiile manageriale vin cu o mare provocare – să știi cum să fii nu doar un manager, dar și un lider. În fiecare zi ai nevoie de autodisciplină – să îți păstrezi motivația și să o transmiți și oamenilor care sunt în echipa ta. Să știi să transmiți o stare de bine și să ai un ritm susținut, pe care să-l setezi și celorlalți. Să știi cum să oscilezi între a avea o mână mai fermă, și alta mai blândă, în funcție de situație.
3. Care este aspectul care îți place cel mai mult ca membru al echipei iCredit România?
Că fiecare dintre noi are posibilitatea să decidă, să acționeze și să își asume sau să propună viziuni, planuri, obiective. Responsabilitățile vin cu beneficii și obligații. Pe scurt, compania îți lasă foarte mult loc să crești și depinde mult de tine ce faci cu această libertate.
4. Cum crezi că va fi iCredit România după alți 10 ani de existență?
Așa cum piața a evoluat în ultimii 10 ani, la fel va evolua, si mai accelerat, în următorii 10 ani. În primul rând, clienții vor fi mult mai educați financiar, dar vor alege iCredit pentru că, în timp, am reușit și în continuare reușim să păstrăm o relație și o servisare corectă și benefică ambelor părți.
În al doilea rând, digitalizarea va fi din ce în ce mai aplicată în companie, fiindcă acest proces penetrează din ce în ce mai mult și mediul rural. Suntem pregătiți, suntem proactivi, suntem direcți și rapizi.
5. Ce le-ai spune azi celor care doresc să lucreze în iCredit România?
Indiferent de senioritatea vârstei, mai mare sau mai mică, indiferent de experiența anterioară, în iCredit ai o șansă, o nouă șansa. Pentru noi contează ambiția, caracterul, loialitatea. Dacă ai aceste calități, rezultatele și succesele nu vor ezita să apară.