iCredit oferă beneficii de top angajaților săi!

01.02.2022

iCredit susține dezvoltarea profesională continuă a angajaților săi și, în același timp, îi motivează prin construirea de relații pe termen lung, bazate pe încredere și respect.

Începând cu anul 2022, iCredit își aliniază politica de beneficii la standardele pieței financiare din România și oferă angajaților săi un pachet complet de beneficii, menit să acopere o arie cât mai mare de nevoi și dorințe.

„Întrucât piața financiară se află în continuă creștere și cu o competiție ridicată, păstrarea angajaților performanți reprezintă un argument în plus pentru succesul companiei.  Mai mult, iCredit și-a arătat dintotdeauna intenția de a atrage continuu noi talente în companie, de a motiva și de a menține performanțele angajaților la un nivel ridicat. Astfel, introducerea tichetelor de masă începând cu acest an completează pachetul de beneficii pe care l-am oferit odată cu anul 2021: asigurarea privată de sănătate, cadoul oferit cu ocazia aniversării zilei de naștere, zilele suplimentare de concediu în funcție de vechimea în cadrul companiei, programe competiționale interne si prețuri preferențiale la abonamente medicale sau de fitness cu partenerii noștri.

De asemenea, venim și în ajutorul colaboratorilor nostri, Consultanții de Credit și le punem la dispoziție platforma „SOLO” prin care orice persoană își poate înființa și menține un PFA.”, a declarat Carmen Raicu, Director Resurse Umane iCredit România.