- Acasa/
- Termeni si conditii de utilizare site
Termeni si conditii de utilizare site
Asigurarea atașată creditelor de nevoi personale!
Asigurarea de viață atașată creditelor de nevoi personale!
iCredit in parteneriat cu Metropolitan Life ofera clientilor iCredit asigurari atasate creditelor de nevoi personale.
Prin achizitionarea acestei asigurari, clientii iCredit vor beneficia de protectie financiara pentru rambursarea creditelor, in cazul aparitiei unor situatii dificile. Astfel, in caz de deces sau spitalizare, datoria catre iCredit va fi platita de catre compania de asigurari, in conformitate cu Termenii si Conditiile de asigurare.
Asigurarea atasata creditului asigura clientilor si familiilor acestora siguranta si protectie, ei avand astfel o grija financiara in minus.
Asigurarea acopera urmatoarele riscuri:
- Deces din accident
- Deces din imbolnavire
- Spitalizare din accident
- Spitalizare din imbolnavire
Asigurarea este valabila 24 de ore, 7zile din 7, peste tot in lume, cu exceptia excluderilor mentionate in Termenii si Conditiile Contractului de Asigurare.
Prima de asigurare va fi platita o singura data pentru toata perioada de creditare, la acordarea creditului.
Notificarea evenimentelor neprevazute se face direct la Metropolitan Life, astfel:
- In aplicatia eClaims, disponibila pe www.metropolitanlife.ro
- Pe email, la adresa de email: [email protected]
- Prin posta, in atentia departamentului de Despagubiri, la adresa B-dul. Lascar Catargiu 47-53, etaj 4, Bucuresti, RO-010665
Este important de reținut că Asigurarea poate fi achiziționată la solicitarea clientului, doar în momentul contractării unui nou credit de la iCredit.
Mai multe detalii cu privire la asigurarea atasata creditului de nevoi personale sunt disponibile apeland numarul de telefon 031 433 77 82.
EASY ASSET MANAGEMENT SA IFN este agent de asigurare auxiliar al Metroplitan Life si are codul RAJ – 535546.
Pentru verificarea Registrului propriu al agentului auxiliar Easy Asset Management IFN SA click AICI.
iCredit inregistrata in Registrul General si Registrul Special al BNR
In mai 2011 Easy Asset Management IFN SA a fost luata in evidenta si inscrisa in Registrul General tinut de Banca Nationala a Romaniei, in conformitate cu prevederile art. 27 din Legea nr. 93/2009 privind institutiile financiare nebancare, iar ulterior, in mai 2018 societatea a fost inscrisa in Registrul Special tinut de Banca Nationala a Romaniei, in conformitate cu prevederile art. 33 din Legea nr. 93/2009. Easy Asset Management IFN SA este inscrisa in Registrul General al BNR sub nr. RG-PJR-41-110269/05.07.2019 si in Registrul Special al BNR sub nr. RS-PJR-41-110105/05.07.2019. EASY ASSET MANAGEMENT IFN SA este inregistrata la Registrul Comertului Bucuresti sub nr. J40/1680/2011, C.U.I. 28042464 si are sediul social pe Str. Logofat Tautu, nr. 67, et. 1,2,3,4 si 5, Sector 3, Bucuresti, avand Cod LEI: 9845006D8C87DC48D426.
Termeni si conditii de utilizare site
Termeni si conditii de utilizare site
Acest site este deținut de Easy Asset Management IFN SA (Compania), care detine drepturile de proprietate intelectuala asupra acestuia (inclusiv asupra marcii Icredit, logo-urilor si oricaror materiale prezentate pe site).
Compania are dreptul de a-i schimba conținutul si/sau structura in orice moment, fără informare prealabilă. Site-ul a fost creat în scopuri informative generale si nu contine oferte de contractare specifice. Pagina oferă informații de bază despre produsele și serviciile oferite de Easy Asset Management IFN SA. Nicio parte a acestor informații nu trebuie interpretată ca o recomandare pentru achiziționarea de produse financiare oferite de către Easy Asset Management SA. Accesul la acest site este complet gratuit. Costul accesarii Internetului de catre client este în sarcina acestuia și depinde de tarifele intermediarului respectiv de Internet și de telecomunicații care a furnizat serviciul.
Prin accesarea acestui site și a materialelor și informațiilor conținute în acesta, dumneavoastră, în calitate de utilizator, sunteți de acord că ați citit, ați înțeles și ați fost de acord cu termenii de utilizare a site-ului Easy Asset Management SA.
Drepturi de autor
Conținutul acestui site este supus dreptului de autor ale Easy Asset Management SA cu toate drepturile rezervate și consecințele juridice. Puteți încărca sau imprima pagini și / sau secțiuni separate, cu condiția să nu încălcați cerințele și permisiunea Legii privind drepturile de autor și drepturile conexe. Este interzisa reproducerea (în totalitate sau în parte), distribuirea (prin mijloace electronice sau prin alte mijloace), publicarea sub orice forma, modificarea, asociarea sau utilizarea, pentru orice scop public sau comercial, a continutului materialelor prezentate pe acest site, fără permisiunea prealabilă scrisă din partea Easy Asset Management IFN SA.
Orice incercare de modificare a imaginii si informatiilor cuprinse in prezentul site din partea oricarei persoane neautorizate, da dreptul Easy Asset Management IFN SA de a lua toate si orice masuri legale pentru sanctionarea acestui fapt.
Limitarea răspunderii și a paginilor de internet conexe
In nici un caz, inclusiv (fara limitare) pentru cauze de neglijenta, Easy Asset Management IFN SA nu este raspunzatoare pentru nicio pierdere, paguba sau daună incluzand (fara limitare) orice daune directe, indirecte sau secundare, chiar daca a fost informată in mod expres despre posibilitatea aparitiei acestor daune, cauzate utilizatorului site-ului de informatii eronate, ori din sau în legătură cu accesul, utilizarea, operarea, vizualizarea sau conectarea la alte site-uri web prin intermediul site-ului Easy Asset Management SA.
Utilizatorii trebuie să țină cont de faptul că "Easy Asset Management" IFN SA nu a analizat conținutul informațiilor din hyperlink-urile sau paginile de internet conexe și, în acest sens, nu își asumă nicio responsabilitate pentru exactitatea sau integralitatea acestor informații. "Easy Asset Management" IFN SA, angajații și consultanții săi nu isi asuma răspunderea pentru actualitatea, exactitatea și completitudinea informatiilor prezentate pe site-urile unor terti, la care se face trimitere de pe site-ul Easy Asset Management IFN SA.
Easy Asset Management IFN SA își rezervă dreptul de a întrerupe în orice moment orice legătură cu un site asociat. Easy Asset Management IFN SA nu garantează accesul neîntrerupt și continuu către /acest un astfel de site.
Protejarea confidențialității informațiilor personale
"Easy Asset Management" IFN SA se angajează să asigure confidențialitatea informațiilor care conțin date personale furnizate online de utilizatori, prin completarea de formulare electronice sau sau transmise prin corespondență electronică.
Compania prelucreaza date cu caracter personal in conformitate cu prevederile Regulamentului General privind Protectia Datelor nr. 679/2016 (“GDPR”), precum si a legislatiei subsecvente. Pentru mai multe informatii referitoare la modul de prelucrare a datelor personale si drepturile dvs, puteti consulta documentele afisate pe site-ul Companiei.
"Easy Asset Management" INF SA vă amintește să fiți atenți când utilizați datele dvs. personale pe Internet. Nu furnizați informații de identificare personală pe site-urile de a căror autenticitate nu sunteți sigur(ă). Dacă aveți orice îndoială cu privire la securitatea datelor dvs., vă rugăm să ne contactați la 0700 18 100, fără taxă suplimentară și în conformitate cu planul tarifar al abonatului.
Siguranța dumneavoastră este de o importanță capitală pentru noi.
Interfață
Site-ul Web este optimizat pentru navigarea cu "Microsoft Internet Explorer" (versiunea 6 și versiuni ulterioare), "Mozilla Firefox" (versiunea 2 și versiuni ulterioare), "Apple Safari", "Microsoft Edge","Microsoft Chrome ". Designul este compatibil cu o rezoluție de 1024x768. XHTML 1.0, CSS și JavaScript sunt utilizate față de standardul W3C acceptat pe scară largă.
Tehnologii server
Ca mediu de dezvoltare Site-ul Easy Asset Management IFN SA utilizează:
- Tehnologii de back-end: PHP 7.3, Symfony 4.3, Doctrine ORM, Twig template, MySQL v.7
- Tehnologii de front-end: HTML 5, CSS3, Bootstrap 4, Vue.js, Stimulus.js, jQuery
Reguli pentru utilizarea cookie-urilor:
Un cookie este un fișier text mic care este trimis și stocat pe computerul dvs. sau pe orice alt dispozitiv pe care îl puteți utiliza pentru a accesa Internetul de fiecare dată când vizitați un site web, fără ca acest fișier să colecteze informații despre documente sau fișiere de pe dispozitiv.
Pe site-ul nostru http://icredit.ro/ , folosim cookie-uri din mai multe motive, pentru a crea un mediu mai sigur și mai eficient pentru vizitatorii / utilizatorii noștri. Utilizăm, în principal, modulele cookie necesare furnizării serviciilor oferite prin intermediul site-ului nostru (de exemplu, aplicația electronică), precum și modulele cookie utilizate în scopuri statistice și întrebări legate de funcționalitatea site-ului nostru (de exemplu: numărul de vizitatori, frecvența vizitelor, preferințele utilizatorilor etc.).
Navigatoarele web sunt, de obicei, setate să accepte modulele cookie în mod implicit, așa că dacă doriți să modificați modul în care funcționează browserul dvs., cum ar fi primirea unei notificări privind modulele cookie sau blocarea cookie-urilor, trebuie să modificați setările browserului dvs. Trebuie reținut faptul că ne-acceptarea cookie-urilor poate restricționa furnizarea anumitor servicii (de exemplu, aplicații electronice) și informații din partea Companiei.
Am citit cele de mai sus si declar ca sunt de accord cu prevederile din Termenii si Conditiile de utilizare mai sus enuntate.
Politica referitoare la cookies
Politică referitoare la utilizarea de cookies
Un cookie este un mic fișier de date care este stocat pe dispozitivul dvs. terminal și care conține date cum ar fi setările site-urilor dvs. personale și informații despre logare. Acest fișier de date este generat și transmis spre dvs., de către serverul web, la care v-ați conectat folosind browserul. Prin folosirea website-ului nostru, sunteți de acord cu folosirea acelor cookies pe care browserul dvs. le acceptă, pe baza setărilor browserului dvs. Setarea implicită la majoritatea browserelor este de a accepta toate cookie-urile. Totuși, vă puteți seta browserul să vă anunțe înainte de a accepta cookie-urile, să acceptați sau să respingeți doar anumite cookie-uri, sau să respingeți toate cookie-urile.
Când accesați site-ul nostru web, vom folosi cookie-uri pentru a ne asigura că vă bucurați de cea mai bună experiență pe site-ul nostru web. Aceste cookie-uri pot fi despre dvs., despre preferințele dvs. sau despre dispozitivul dvs. Aceste informații, de regulă, nu vă identifică direct pe dvs., însă vă pot oferi o experiență web personalizată. Întrucât vă respectăm dreptul la viață privată, puteți alege să nu permiteți anumite tipuri de cookie-uri. Faceți click pe diferite titluri de categorii pentru a afla mai multe și pentru a modifica setările noastre implicite. Totuși, blocarea anumitor tipuri de cookie-uri vă poate afecta experiența pe site și serviciile pe care vi le putem oferi. Optiunile dvs. referitoare la cookie-urile de pe acest site vor fi reținute de fiecare dată când vizitați website-ul noastru www.icredit.ro.
De notat că orice modificare făcută la setări se aplică doar pentru browserul în care le-ați făcut. Dacă folosiți browsere diferite sau dispozitive diferite, va trebui să modificați setările pentru fiecare browser și pentru fiecare dispozitiv. De asemenea, puteți șterge cookie-urile de pe mijlocul de stocare în orice moment. Consultați funcția Ajutor a browserului dvs. despre cum puteți schimba setările legate de cookie-uri și despre cum puteți șterge cookie-urile.
Va trebui să folosim un cookie pentru a reține alegerile pe care le-ați făcut în cadrul managerului nostru de confidențialitate privind cookie-urile. Aceasta va avea o serie de consecințe:
• dacă ștergeți toate cookie-urile va trebui să vă actualizați preferințele în ceea ce ne privește, din nou.
• dacă folosiți un dispozitiv sau un browser diferit va trebui să ne specificați din nou preferințele dvs.
Schimbarea setărilor referitoare la cookie-uri
Confidențialitate
Când accesați site-ul nostru web, vom folosi cookie-uri pentru a ne asigura că vă bucurați de cea mai bună experiență pe site-ul nostru web. Aceste cookie-uri pot fi despre dvs., despre preferințele dvs. sau despre dispozitivul dvs. Aceste informații, de regulă, nu vă identifică direct pe dvs., însă vă pot oferi o experiență web personalizată. Întrucât vă respectăm dreptul la viață privată, puteți alege să nu permiteți anumite tipuri de cookie-uri. Faceți click pe diferite titluri de categorii pentru a afla mai multe și pentru a modifica setările noastre implicite. Totuși, blocarea anumitor tipuri de cookie-uri vă poate afecta experiența pe site și serviciile pe care vi le putem oferi. Optiunile dvs. referitoare la cookie-urile de pe acest site vor fi reținute de fiecare dată când vizitați website-ul nostru www.icredit.ro.
Pentru mai multe informații despre cum procesăm datele dvs. personale, consultați pagina noastră referitoare la politica despre Confidențialitate.
Va trebui să folosim un cookie pentru a reține alegerile pe care le-ați făcut în cadrul managerului nostru de confidențialitate privind cookie-urile. Aceasta va avea o serie de consecințe:
• dacă ștergeți toate cookie-urile va trebui să vă actualizați preferințele în ceea ce ne privește, din nou.
• dacă folosiți un dispozitiv sau un browser diferit va trebui să ne specificați din nou preferințele dvs.
Schimbarea setărilor referitoare la cookie-uri
Cookies strict necesare
Aceste cookie-uri sunt necesare pentru ca site-ul nostru web să funcționeze și nu pot fi oprite în sistemele noastre. Aceste cookie-uri sunt folosite numai de noi și de aceea se numesc ”first party” (primă parte). Ele sunt stocate în computerul dvs. numai pe durata sesiunii curente. De exemplu, aceste cookie-uri vă asigură că vă sunt arătate informațiile necesare care se potrivesc cu consumul dvs. de internet. Nu în cele din urmă, aceste cookie-uri salvează preferințele dvs. referitoare la decizia privind cookie-urile pe site-ul nostru web. Nu este necesar un acord pentru folosirea cookie-urilor necesare. De regulă, ele sunt setate numai ca răspuns la acțiunile dvs. reprezentând solicitări de servicii, cum ar fi setarea preferințelor dvs. de confidențialitate, autentificare sau completare de formulare. Vă puteți seta browserul să blocheze sau să vă alerteze cu privire la aceste cookie-uri, încă atunci unele părți ale site-ului nu vor funcționa. Aceste cookie-uri nu stochează nicio informație de identificare personală.
Denumire | Furnizor | Scop | Expirare | Tip |
---|---|---|---|---|
CookieConsent | Cookiebot | Stochează declarația utilizatorului privind consimțământul pentru utilizarea de Cookies pentru domeniul curent | 1 an | HTTP Cookie |
PHPSESSID | icredit.ruychev.ssft.me | Păstrează starea sesiunii utilizatorului în cadrul solicitărilorla care e supusă pagina pagina. | Session | HTTP Cookie |
rc::a | Acest cookie este utilizat pentru a face distincția între oameni și roboți. Acesta este benefic pentru website, pentru a realiza rapoarte valide cu privire la utilizarea site-ului web. | Persistent | HTML Local Storage | |
rc::b | Acest cookie este utilizat pentru a face distincția între oameni și roboți. | Session | HTML Local Storage | |
rc::c | Acest cookie este utilizat pentru a face distincția între oameni și roboți. | Session | HTML Local Storage |
Cookie-uri de marketing
Aceste cookie-uri pot fi setate pe site-ul nostru prin intermediul unor parteneri comerciali. Ele pot fi folosite și împărtășite de acele companii pentru a construi un profil al intereselor dvs. și pentru a vă arăta reclamele relevante de pe site-urile lor. Aceasta se bazează pe identificarea unică a browserului dvs. și a dispozitivului de internet. Dacă nu permiteți aceste cookie-uri, veți avea parte de mai puțină reclamă țintită.
Folosim cookie-uri pentru a analiza și identifica comportamentul vizitatorilor noștri de pe web. Vom urmări adresa IP de pe dispozitivul pe care îl folosiți pentru a vă identifica atunci când ne vizitați site-ul web. Atunci când este posibil vom combina datele referitoare la comportamentul dvs. online cu datele personale pe care ni le-ați furnizat anterior. Aceste date vor fi folosite pentru a analiza comportamentul pe site-ul nostru web și pentru a vă personaliza experiența cu Easy Asset Management SA. Aceste date ar putea fi împărtășite cu Google Inc.și Facebook Inc. Pentru mai multe informații despre utilizarea datelor dvs. personale în legătură cu Analitica avansată, consultați Politica noastră privind confidențialitatea.
Denumire | Furnizor | Scop | Expirare | Tip |
---|---|---|---|---|
IDE | Folosit de Google DoubleClick pentru a înregistra și raporta acțiunile utilizatorului site-ului web după vizualizarea sau click-ul pe unul dintre anunțurile agentului de publicitate, cu scopul de a măsura eficacitatea unui anunț și de a-l prezenta utilizatorilor. | 1 an | HTTP Cookie | |
NID | Înregistrează un ID unic care identifică dispozitivul utilizatorului care se întoarce. ID-ul este utilizat pentru anunțurile vizate. | 6 luni | HTTP Cookie | |
pagead/viewthroughconversion/909718272 | În așteptare | Session | Pixel Tracker | |
test_cookie | Folosit pentru a verifica dacă browserul utilizatorului acceptă cookie-uri. | 1 zi | HTTP Cookie |
Informare GDPR non-clienti
INFORMARE
CU PRIVIRE LA PRELUCRAREA DATELOR
CU CARACTER PERSONAL ALE NON-CLIENȚILOR
Informații generale.
Prezenta informare a fost întocmită în vederea respectării dispozițiilor art. 13 și 14 din Regulamentul nr. 679/2016, privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE și are drept scop informarea cu privire la modul în care Easy Asset Management IFN SA (EAM) prelucrează datele cu caracter personal, în conformitate cu legislația aplicabilă în materie, și se completează cu Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal, publicată pe site-ul societății www.icredit.ro.
Prezenta informare poate fi actualizată/modificată periodic în scopul respectării legislației aplicabile sau pentru a satisface dinamica cerințelor noastre de business. În cazul în care efectuăm revizuiri ale acestei politici vom actualiza data menționată la finalul politicii. Sunteți încurajați să consultați periodic această pagină, pentru a afla cele mai recente informații despre practicile noastre de confidențialitate și despre modificările aduse Politicii noastre de protecție a datelor personale.
Datele cu caracter personal vă aparțin dvs. în calitate de persoană care interacționează cu instituția noastră ocazional, în vederea obținerii de informații despre produsele și/sau serviciile pe care vi le putem pune la dispoziție sau pentru realizarea de operațiuni / achiziționarea de produse / servicii care nu presupun inițierea unei relații contractuale (ex. depuneri numerar, reclamații etc.). Persoana ale cărei date sunt prelucrate este denumită în continuare "persoană vizată".
1. Cine suntem?
Easy Asset Management IFN SA este o instituție financiară nebancară, cu sediul în Mun. București, Str. Logofăt Tăutu nr. 67, et. P, 1, 2, 3, 4 și 5, sector 3, în calitate de Operator.
2. Cum puteți lua legătura cu noi?
Ne puteți contacta la adresa sediului social menționată la punctul 1 de mai sus, vizitând orice birou regional din țară, pe site-ul nostru: www.icredit.ro sau la numărul de telefon 031.7171.100.
3. Datele de contact ale responsabilului cu protecția datelor cu caracter personal sunt:
Adresă de corespondență: București, str. Logofăt Tăutu, nr. 67, et. P, 1, 2, 3, 4 și 5, Sector 3 sau adresa de e-mail: [email protected].
4. Categoriile de date, Scopul și baza legală pentru prelucrarea datelor cu caracter personal
Persoanele vizate | Date cu caracter personal | Scop principal | Bază legală |
Beneficiarul real al tranzacției | Informații minime: natura relației care a generat calificarea în această calitate, numele și prenumele, data și locul nașterii, CNP sau, dacă este cazul, un alt element unic de identificare similar, țară în care locuiește, cetățenia, natura activității pe care o desfășoară, încadrarea în categoria persoanelor expuse public sau deținerea calității de membru al familiei unei persoane expuse public ori de persoană cunoscută ca asociat apropiat al unei persoane expuse public. | Identificarea persoanei fizice; Identificarea beneficiarul real, în temeiul Legii privind măsurile împotriva spălării banilor (Legea nr. 129/2019 și a Regulamentului BNR nr. 2/2019); Verificări în baza Legii nr. 129/2019 și a Regulamentului BNR nr. 2/2019; | Îndeplinirea unei obligații legale |
Non-clienți | Datele cardului bancar (nume, prenume, număr card- primele 6 și ultimele 4 cifre, validitate card) | Plata ratelor de credit; Identificarea plătitorului, în temeiul Legii nr. 129/2019 și a Regulamentului BNR nr. 2/2019 | Încheierea sau executarea unui contract / Îndeplinirea unei obligații legale
|
Non-clienți | Datele plăților efectuate (suma achitată, număr de contract, biroul unde s-a plătit etc.) | Plata ratelor de credit; Identificarea plătitorului, în temeiul Legii nr. 129/2019 și a Regulamentului BNR nr. 2/2019 | Încheierea sau executarea unui contract / Îndeplinirea unei obligații legale
|
Persoane care efectuează tranzacții ocazionale | Date de contact ale persoanelor care efectuează tranzacții ocazionale: nume, prenume și pseudonimul, dacă este cazul; data și locul nașterii/ CNP sau, dacă este cazul, un alt element unic de identificare similar/ adresa la care locuiește și identificarea regimului juridic al acesteia, respectiv dacă este domiciliu, reședință ori alt atribut de identificare de acelasi tip/ cetățenia/ încadrarea în categoria persoanelor expuse public sau deținerea calității de membru al familiei unei persoane expuse public ori de persoană cunoscută ca asociat apropiat al unei persoane expuse public | Prevenirea fraudei; Verificări în baza Legii nr. 129/2019 și a Regulamentului BNR nr. 2/2019 | Îndeplinirea unei obligații legale |
Copilul minor/major | Numele complet, Vârsta/Data nașterii, Sex, Adresa, Telefon, Naționalitate, CNP, Certificat de naștere, email, Datele din Legitimația de student (nume complet, instituția de învățământ, CNP, anul și forma de studii, fotografia, valabilitatea legitimației, numărul și seria legitimației), datele din carnetul de student (nume complet, instituția de învățământ, numărul matricol, specializarea, data eliberării, fotografia), datele din carnetul de elev (nume complet, instituția de învățământ și adresa acesteia, CNP, fotografia, numărul matricol, adresa de domiciliu, numărul de telefon), datele din adeverința de elev/student (denumirea instituției de învățământ, numărul și data eliberării, numele complet, anul de studiu, forma de învățământ) | Încheierea unui contract de credit având ca destinație studiile, evaluarea bonității, furnizarea unui serviciu solicitat, prevenirea fraudei, conform reglementărilor BNR. | Consimțământ/ Îndeplinirea unei obligații legale |
Reprezentantul/salariatul angajatorului | Nume, prenume, poziția/funcția | Evaluarea bonității | Îndeplinirea unei obligații legale |
Reprezentați legali: curatori, tutore etc. | Nume, prenume, adresă, CNP, adresă de e-mail, număr de telefon, semnătură olografă | Evaluarea bonității, Executarea unui contract | Îndeplinirea unei obligații legale |
Moștenitori/ persoanele care au vocație la moștenire | Nume, prenume, codul numeric personal, adresa de domiciliu, număr de telefon, gradul de rudenie, datele din cartea de identitate, date din certificatul de moștenitor | Executarea unui contract. | Îndeplinirea unei obligații legale / Încheierea sau executarea unui contract |
Reprezentați convenționali: avocați, consilieri juridici, mandatari etc. | Nume, prenume, adresă de corespondență, adresă de e-mail, număr de telefon | Rezolvarea solicitărilor | Îndeplinirea unei obligații legale / Încheierea sau executarea unui contract |
Persoanele recomandate de către clienți / angajați | Nume, prenume, codul numeric personal, localitatea, numărul de telefon | Încheierea unui contract de credit - la domiciliul clientului; | Interes legitim/ Consimțământ |
Alți non-clienți | Nume, prenume, codul numeric personal, adresa de corespondență, numărul de telefon, semnătură olografă | Soluționarea sesizărilor / petițiile depuse / diferite situații, oferirea de informații | Îndeplinirea unei obligații legale |
Angajați | Nume, prenume, departament | Participarea la sondaje interne, înscrierea și participarea la training-uri și alte evenimente organizate de companie intern. | Consimțământ |
Rude / cunoștințe ale clienților | Nume, prenume, adresa de domiciliu, numărul de telefon, adresa de e-mail | Executarea contractului. Recuperarea creanțelor | Încheierea sau executarea unui contract / Interes legitim |
Girant / Fideiusor | Nume, prenume, adresa de domiciliu, adresa actuală, numărul de telefon, adresa de e-mail, date de identificare din CI/BI, semnătură olografă, situația financiară, starea civilă, gradul de rudenie în relația cu solicitantul de credit, informații cu privire la locul de muncă, funcția, tipul contractului de muncă, vechimea în muncă | Identificarea persoanei fizice; Identificarea Girantului / Fidejusorului, în temeiul Legii privind măsurile împotriva spălării banilor (Legea nr. 129/2019 și a Regulamentului BNR nr. 2/2019) Evaluarea bonității, Executarea unui contract | Îndeplinirea unei obligații legale / Încheierea sau executarea unui contract |
Datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi prelucrate numai de Easy Asset Management IFN SA, în conformitate cu prevederile aplicabile privind protecția datelor. Când ne contactați pe oricare dintre canalele de comunicare precizate, vă exprimați acordul că datele pe care le furnizați sunt exacte, corecte și actualizate. Chiar dacă datele prelucrate care nu se încadrează în categoria de mai sus, persoana vizată va fi întotdeauna informată legal referitor la prelucrarea datelor sale.
Comunicarea cu clienți/non-clienți prin canalele de socializare (Facebook, Linkedin, etc.) – prin aceste canele îți vom împărtăși informații despre activitatea noastră, promovarea unui produs nou sau unui serviciu inovator.
Dincolo de a fi un canal de informare, vă putem răspunde la întrebări cu privire la produsele sau serviciile noastre. Pagina de Facebook/ Linkedin nu este un canal oficial de Customer Care, ci o platformă publică pe care o folosim pentru a oferi consiliere.
Datele dvs. au fost sau pot fi furnizate de către clienți ai companiei, care dețin calitatea de prieten/un membru al familiei dumneavoastră, ori o altă persoană.
Datele dumneavoastră pot fi furnizate de către clienți ai companiei care dețin calitatea de membru al familiei/apropiat sau având altă calitate, caz în care veți fi informat conform prevederilor legale în vigoare în legătură cu prelucrarea datelor dumneavoastră.
Vă informăm că orice consimțământ privind prelucrarea datelor dumneavoastră personale poate fi retras, în orice moment, prin trimiterea unei solicitări scrise la adresa: Mun. București, str. Logofăt Tăutu nr. 67, et. P, 1, 2, 3, 4 și 5, sector 3, la adresa de email: [email protected], [email protected] sau la tel nr. 0317171100.
5. Datele cu caracter personal colectate prin intermediul supravegherii video și prin înregistrare telefonică
Easy Asset Management IFN SA în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal, Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor și Hotărârea de Guvern nr. 301/2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 333/2003, administrează în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate datele personale care sunt furnizate prin intermediul sistemului de supraveghere video doar în scop de monitorizare și asigurare a securității persoanelor, spațiilor și/sau bunurilor publice/private, inclusiv a bunurilor și proprietăților imobiliare Easy Asset Management IFN SA
Cu ajutorul acestui sistem se controlează accesul în incinta birourilor regionale, se asigură securitatea bunurilor și siguranța persoanelor – angajați sau vizitatori, precum și a proprietăților deținute, dar și buna administrare și funcționare a birourilor regionale. În plus, sistemul de supraveghere video ajută la prevenirea, detectarea și investigarea furturilor de echipament sau de bunuri deținute de Easy Asset Management IFN SA sau la prevenirea, detectarea și investigarea riscurilor și amenințărilor la adresa tuturor persoanelor care se află în locația supravegheată.
Prin intermediul sistemului de supraveghere video Easy Asset Management IFN SA prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal referitoare la imagini. Sistemul de supraveghere nu are ca scop de prelucrarea imaginilor pentru indexare sau creare de profiluri.
Durata de stocare a datelor obținute prin intermediul sistemului de supraveghere video este proporțională cu scopul pentru care se prelucrează datele, iar imaginile sunt stocate timp de 20 de zile în general, dar maximum 30 de zile, acolo unde aparatura tehnică permite, după care se procedează la ștergerea acestora prin procedura automată în ordinea în care au fost înregistrate. Datele cu caracter personal prelucrate sunt destinate utilizării de către operator și sunt comunicate numai următorilor destinatari: autorităților publice centrale/locale autorizate, în conformitate cu legislația în vigoare.
Operatorul poate înregistra apelurile telefonice către/de la Operator, purtate de Operator/Împuterniciții Operatorului cu dvs. și/sau celelalte Persoane Vizate, indiferent de persoana care a inițiat apelul și poate păstra aceste înregistrări, în baza consimțământului obținut în acest sens și cu respectarea prevederilor legale aplicabile. Înregistrările astfel obținute vor fi utilizate de Operator în scopul încheierii și executării, în condiții optime, a contractelor de credit, al investigării anumitor situații apărute în derularea sau în legătură cu acestea, precum și în instanță, ca probe, în cazul unor litigii rezultate din sau în legătură cu contractele respective sau pentru transmiterea acestora către instituțiile sau autoritățile publice, după caz. De asemenea, înregistrările telefonice vor putea fi transmise, în condițiile legii, autorităților cu atribuții privind apărarea persoanelor, proprietății private și publice, prevenirea, descoperirea și sancționarea infracțiunilor.
6. Destinatarii datelor cu caracter personal:
Pentru a vă oferi servicii cât mai competitive, pentru a executa tranzacțiile pe care le inițiați, pentru îndeplinirea obligațiilor legale ce ne revin sau în alte scopuri legitime este posibil să transmitem datele Dvs. personale către autorități conform competențelor acestora și a legislației aplicabile, cum ar fi: Banca Națională,a Românei, ANAF, Oficiul Național de Prevenire și Combatere a Spălării Banilor, Centrala Riscului de Credit și la Autoritățile publice, organele judiciare, entitățile de recuperări creanțe, birouri notariale, Biroul de Credit S.A., consultanți externi, societatea mamă și alte entități din Grupul MFG, alte instituții financiar-bancare sau nebancare, împuterniciți către care am externalizat furnizarea anumitor servicii și alte categorii de destinatari, din România sau din afara ei, asigurându-ne însă întotdeauna să instituim garanții adecvate pentru protejarea datelor tale (spre exemplu, clauze contractuale standard, existența unor reguli corporatiste obligatorii etc.)
Easy Asset Management IFN SA nu transfera datele cu caracter personal unei terțe părți sau unei organizații internaționale în afara Uniunii Europene.
7. Perioada stocării datelor Dvs. cu caracter personal
Datele Dvs cu caracter personal sunt prelucrate pe tot parcursul relației noastre contractuale și, după finalizarea acesteia, cel puțin pe perioada impusă de prevederile legale aplicabile în domeniu, inclusiv, dar fără limitare, la dispozițiile privind arhivarea. În cazul în care, după atingerea obiectivelor noastre, vom decide să stocăm datele personale prelucrate în scopuri statistice, acest lucru se va face prin stocarea anonimizată a datelor, astfel încât să nu poată duce la identificarea dumneavoastră.
8. Drepturile pe care le aveți sunt:
În contextul procesării datelor dvs. cu caracter personal de către EAM, aveți următoarele drepturi în calitate de partener:
Dreptul la informare – puteți solicita informații privind activitățile de prelucrare a datelor personale;
Dreptul la rectificare – puteți rectifica datele personale inexacte sau le puteți completa;
Dreptul la ștergerea datelor ("dreptul de a fi uitat") – puteți obține ștergerea datelor, în cazul în care prelucrarea acestora nu a fost legală sau în alte cazuri prevăzute de lege;
Dreptul la restricționarea prelucrării - puteți solicita restricționarea prelucrării în cazul în care contești exactitatea datelor, precum și în alte cazuri prevăzute de lege;
Dreptul de opoziție – puteți să vă opuneți, în special, prelucrărilor de date care se întemeiază pe interesul nostru legitim;
Dreptul la portabilitatea datelor - puteți primi, în anumite condiții, datele personale pe care ni le-ați furnizat, într-un format care poate fi citit automat sau puteți solicita ca respectivele date să fie transmise altui operator;
Dreptul de a depune plângere - puteți depune plângere față de modalitatea de prelucrare a datelor personale la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal;
Dreptul de retragere a consimțământului – în cazurile în care prelucrarea se întemeiază pe consimțământul dumneavoastră, îl puteți retrage oricând. Retragerea consimțământului va avea efecte doar pentru viitor, prelucrarea efectuată anterior retragerii rămânând în continuare valabilă;
Drepturi suplimentare aferente deciziilor automate: puteți cere și obține intervenția umană cu privire la respectiva prelucrare, puteți exprima propriul punct de vedere cu privire la aceasta și puteți contesta decizia.
Vă puteți exercita aceste drepturi, fie individual, fie cumulat, foarte ușor, prin depunere la oricare din birourile subscrisei din țară sau prin simpla transmitere a unei solicitări la sediul nostru din București, str. Logofăt Tăutu nr. 67 et. P, 1, 2, 3, 4 și 5, Sector 3, prin E-mail la: [email protected]/ [email protected] sau prin completarea formularului de contact existent pe www.icredit.ro.
Cererile privind exercitarea drepturilor dumneavoastră se depun, în scris:
- fie în nume personal, sesizare trebuie să aibă un element de identificare ( CNP, numărul contractului de credit) sau însoțită de copia de pe cartea de identitate;
- de către un mandatar, sesizarea trebuie să aibă atașată o împuternicire din partea persoanei vizate, din care să rezulte numărul și data mandatului, obiectul mandatului, durata mandatului, semnătura mandatarului, precum și copia CI a persoanei vizate.
În cazul în care, în cuprinsul sesizărilor nu este menționată o altă adresă de corespondență, răspunsul va fi trimis la adresa din CI a persoanei vizate sau la adresa identificată în evidența Operatorului. În cazul în care sesizarea este transmisă de la o altă adresă (fizică sau electronică) care nu oferă suficiente garanții că ar aparține persoanei vizate, răspunsul se va transmite către una din adresele ce se regăsesc în evidențele Operatorului, care au fost colectate direct de la persoana vizată (adresa din CI sau ultima adresă de corespondență care este confirmată de către persoana vizată).Exercitarea drepturilor este gratuită și acoperă toate datele structurate și nestructurate, precum și toate bazele de date suportate de către Operator.
Sunt permise excepții de la perioada de timp destinată să satisfacă drepturile și gratuitatea în cazul solicitărilor cu același obiect ale acelorași clienți cu o frecvență mai mare de 3 ori pe an și care necesită mobilizarea unei resurse administrative semnificative din partea Operatorului.
În acest caz, putem impune o taxă rezonabilă pentru a ține cont de costurile administrative suportate.
În cazul în care persoana vizată depune o cerere pe cale electronică, informațiile se furnizează, dacă este posibil, pe cale electronică, cu excepția cazului în care persoana vizată nu a solicitat altfel.
Prezenta informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal este actualizată periodic sau ori de câte ori vor fi efectuate modificări, fiind disponibilă pe pagina de internet a Easy Asset Management IFN SA (www.icredit.ro).
9. Sursa de proveniența a datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal prelucrate de Easy Asset Management IFN SA în scopurile prevăzute în prezenta la punctul 4 din informare sunt obținute de la aplicanții pentru un produs de credit al subscrisei, fie de către clienții subscrisei sau prin diferite canale.
10. Datele dvs. cu caracter personal nu sunt supuse procesului de luare a deciziilor automatizate, inclusiv a profilării.
Politica de protectie a datelor
POLITICA DE PROTECȚIE A DATELOR PERSONALE A
Easy Asset Management IFN SA
Pentru noi, Easy Asset Management IFN S.A. (Operatorul), protecția datelor dumneavoastră personale are o importanță primordială. Prin urmare, am dori să vă informăm cu privire la motivele, scopurile, perioadele și în ce mod sunt procesate datele dumneavoastră personale, atunci când vizitați site-ul nostru web – www.icredit.ro și solicitați un credit acordat de Operator. Respectăm cu strictețe reglementările aplicabile privind protecția datelor, în fiecare operațiune de prelucrare a datelor personale. Regulamentul general nr. 679/2016 ("GDPR") privind protecția persoanelor fizice cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal se aplică pe teritoriul UE, inclusiv România, începând cu data de 25 mai 2018 și vă oferă drepturi sporite de protecție a datelor, cărora le corespund și obligații mai detaliate; mai multe detalii despre aceste situații le găsiți în prezenta politică de protecție a datelor personale (politica).
I. Introducere
În prezenta Politică de Protecție a Datelor cu caracter personal "Easy Asset Management", "noi" sau "noastră" înseamnă Easy Asset Management IFN S.A.
Prezenta politică de protecție a datelor personale explică și reglementează:
· cum și când colectăm datele dumneavoastră personale și ce informații colectăm;
· cum și de ce folosim datele dumneavoastră personale; și
· drepturile dumneavoastră de a vă controla datele personale.
Citiți cu atenție această politică de protecție a datelor cu caracter personal. Prin accesarea și folosirea site-ului și a serviciilor noastre, confirmați că ați avut oportunitatea adecvată să citiți prezenta Politică, că ați înțeles-o și că sunteți de acord să o respectați. Dacă nu, trebuie să întrerupeți imediat utilizarea site-ului nostru și a serviciilor oferite de noi.
Prezenta politică poate fi actualizată/modificată periodic în scopul respectării legislației aplicabile sau pentru a satisface dinamica cerințelor noastre de business. În cazul în care efectuăm revizuiri ale acestei politici vom actualiza data efectivă menționată la finalul politicii. Sunteți încurajați să consultați periodic această pagină, pentru a afla cele mai recente informații despre practicile noastre de confidențialitate și despre modificările aduse Politicii noastre de protecție a datelor personale.
II. Informații Generale.
1. Câțiva termeni pentru o mai bună înțelegere a acestei politici:
-"Date personale"-înseamnă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă ("persoana vizată"); o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale;
- "Persoană vizată"- înseamnă orice persoană fizică, care este identificată sau identificabilă, prin intermediul datelor cu caracter personal prelucrate.
- "Prelucrarea datelor cu caracter personal" înseamnă orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de operațiuni de date cu caracter personal, cu sau fără utilizare de mijloace automatizate, cum ar fi: colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea;
- "Operator de date" - cu privire la datele personale pe care le operează, acesta este Easy Asset Management IFN S.A. Definim scopul prelucrării datelor dumneavoastră personale pe baza oricăror acte normative și intereselor noastre legitime. În principiu, definim și metodele pentru o astfel de prelucrare - de exemplu, infrastructura tehnică și aplicațiile utilizate pentru prelucrare. Ne asumăm responsabilitățile cu privire la securitatea și protecția datelor dumneavoastră personale.
- "Împuternicit al Operatorului" - acesta este o terță parte care prelucrează datele dumneavoastră personale conform dispozițiilor noastre, având în vedere faptul că Easy Asset Management IFN SA a definit strict scopul și metodele de procesare și a verificat dacă entitatea îndeplinește cerințele GDPR. De exemplu, un astfel de Împuternicit poate fi o agenție responsabilă de o campanie de marketing a Easy Asset Management IFN S.A., în mass-media și rețelele de socializare și prezintă rapoarte pentru succesul său.
- "Încălcarea datelor cu caracter personal" înseamnă orice încălcare a securității, care duce la distrugerea, pierderea, modificarea, dezvăluirea neautorizată sau accesul neautorizat la date cu caracter personal care sunt transferate, stocate sau prelucrate în orice mod.
2. Cine suntem?
Easy Asset Management IFN S.A. este o companie al cărui obiect de activitate principal este acordarea de credite de consum, fără emitere card de credit.
3. Cum ne puteți contacta?
Easy Asset Management IFN SA are sediul social în București, str. Logofăt Tăutu nr. 67 et. P, 1, 2, 3, 4 si 5, sector 3, telefon 0317171100.
Ne puteți contacta vizitând orice birou din țară sau pe site-ul nostru: www.icredit.ro
4. Care este persoana din cadrul organizației care răspunde de protecția datelor mele personale și cum pot să o contactez?
Ofițer responsabil pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal (DPO) - adresa corespondență: Mun. București, str. Logofăt Tăutu, nr. 67, et. P, 1, 2, 3, 4 și 5, Sector 3, adresa e-mail: [email protected].
5. Tipul, scopul și motivele prelucrării datelor cu caracter personal colectate de către Easy Asset Management IFN SA:
Date Personale | Scop | Bază legală |
Nume, prenume, pseudonimul (dacă este cazul), CNP sau, dacă este cazul, un alt element unic de identificare similar, data nașterii, locul nașterii, adresa de domiciliu, adresa la care locuiește și identificarea regimului juridic al acesteia (respectiv domiciliu/reședință/alt atribut de identificare de același tip), cetățenia, datele din cartea de identitate, carte provizorie, pașaport, certificate de înregistrare pentru cetățenii străini, permisul de ședere a clientului, permisul de ședere a persoanei fizice/ reprezentantului persoanei juridice/ fideiusorului/garantului/ asociatului | · Identificarea unei persoane/persoană vizată, solicitant/ asociat/ reprezentantului persoanei juridice /titularului PFA /fideiusorului/garantului. · Identificarea persoanei, solicitantului de credit/ asociatul / reprezentantului persoanei juridice/titularului PFA-ului/fideiusorului/garantului, în temeiul Legii privind măsurile împotriva spălării banilor (Legea nr. 129/2019) și Regulamentului BNR nr. 2/2019 ; · Crearea unui cont de client/solicitant pe site; · Plata ratelor în birou sau online · Contactarea persoanei vizate/solicitantului de credit/ asociatului / reprezentantului persoanei juridice/titularului PFA-ului/fideiusorului/garantului prin diferite căi de comunicare; · Evaluarea bonității · Încheierea unui contract de credit; · Furnizarea unui serviciu solicitat; · Determinarea profilului de risc în temeiul Legii nr. 129/2019 și a Regulamentului BNR nr. 2/2019; · Îndeplinirea obligațiilor în baza unui contract de credit; Aducerea la îndeplinire a Termenilor și Condițiilor Generale pentru desfășurarea promoției respective organizată de Companie. · Gestionarea și furnizarea de răspunsuri la solicitările de exercitare a drepturilor; · Cesionarea creanțelor restante către entități de recuperare creanțe; · Crearea de baze de date pentru marketing, re-ofertare; · Executarea contractelor, obligații legale de raportare | Îndeplinirea unei obligații legale / Încheierea sau executarea unui contract / Interes legitim / Consimțământ |
Regimul matrimonial și alte documente despre regimul legal al proprietății soților, respective dacă este domiciliu, reședință ori alt atribut de identificare de acest tip | · Prevenirea fraudei,· Evaluarea bonității · Determinarea profilului de risc în temeiul Legii nr. 129/2019 și a Regulamentului BNR nr. 2/2019;
| Îndeplinirea unei obligații legale / Încheierea și executarea contractului |
Telefon | · Contactarea persoanei vizate/solicitantului de credit/ asociatului / reprezentantului persoanei juridice/titularului PFA-ului/fideiusorului/garantului prin diferite căi de comunicare · Crearea unui cont de client/solicitant pe site; · Îndeplinirea obligațiilor în baza unui contract de credit; · Cesionarea creanțelor restante către entități de recuperare creanțe; · Executarea contractelor, obligații legale de raportare; · Gestionarea și furnizarea de răspunsuri la solicitările de exercitare a drepturilor; · Crearea de baze de date pentru marketing, re-ofertare; · Determinarea profilului de risc în temeiul Legii nr. 129/2019 și a Regulamentului BNR nr. 2/2019; · Oferirea de informații referitoare la posturile vacante din cadrul companiei. | Încheierea sau Executarea unui contract / Interes legitim / Consimțământ / Îndeplinirea unei obligații legale |
· Oferirea de produse și servicii de către Easy Asset Management IFN SA sau parteneri; · Transmiterea de mesaje publicitare; | Consimțământ / Interes legitim | |
Adresa de domiciliu sau de corespondență | · Contactarea persoanei vizate/solicitantului de credit/ asociatului / reprezentantului persoanei juridice/titularului PFA-ului/fideiusorului/garantului · Identificarea persoanei vizate/ solicitantului de credit/ asociatului / reprezentantului persoanei juridice/titularului PFA-ului/fideiusorului/garantului și determinarea profilului de risc în temeiul Legii nr. 129/2019 și a Regulamentului BNR nr. 2/2019; · Încheierea unui contract de credit - la fața locului, la domiciliul clientului sau online; · Furnizarea unui serviciu solicitat; · Îndeplinirea obligațiilor în baza unui contract de credit; · Cesionarea creanțelor restante către entități de recuperare creanțe; · Executarea contractelor, obligații legale de raportare · Colectarea datoriilor, transmiterea de notificări; · Gestionarea și furnizarea de răspunsuri la solicitările de exercitare a drepturilor.
| Încheierea sau Executarea unui contract / Îndeplinirea unei obligații legale |
· Oferirea de produse și servicii de către Easy Asset Management IFN SA sau parteneri; · Transmiterea de mesaje publicitare; | Consimțământ / Interes legitim | |
Datele cardului bancar (nume, prenume, număr card, primele 6 și ultimele 4 cifre, validitate card), IBAN-ul |
| Încheierea sau executarea unui contract / Îndeplinirea unei obligații legale |
Date biometrice |
| Încheierea sau executarea unui contract/Îndeplinirea unei obligații legale/Consimțământ |
Datele plăților efectuate (suma achitată, număr de contract, biroul unde s-a plătit, modalitatea prin care plata a fost efectuată, etc.) |
| Încheierea sau executarea unui contract / Îndeplinirea unei obligații legale |
Indicatori referitori la locul și timpul din când sunt semnate online contractele de credit/alte documente necesare pentru accesarea unui credit, cum ar fi, dar fără a ne limita la: IP-ul stației, data și ora la care s-au semnat documentele |
| Încheierea sau executarea unui contract / Îndeplinirea unei obligații legale |
E-mail; Parola; mesaj text scurt (SMS); WhatsApp; Fax | · Contactarea persoanei vizate/ solicitantului de credit/ asociatului / reprezentantului persoanei juridice/titularului PFA-ului/fideiusorului/garantului · Crearea unui cont de client/solicitant pe site · Identificarea persoanei vizate/ solicitantului de credit/ asociatului / reprezentantului persoanei juridice/titularului PFA-ului/fideiusorului/garantului și determinarea profilului de risc în temeiul Legii nr. 129/2019 și a Regulamentului BNR nr. 2/2019; · Încheierea unui contract de credit- la fața locului, la domiciliul clientului sau online; · Furnizarea unui serviciu solicitat; · Îndeplinirea obligațiilor în baza unui contract de credit · Transmiterea informațiilor legate de derularea și executarea contractului; · Gestionarea și furnizarea de răspunsuri la solicitările de exercitare a drepturilor | Încheierea sau Executarea unui contract de credit / Îndeplinirea unei obligații legale/ Consimțământ |
· Oferirea de produse și servicii de către Easy Asset Management IFN SA sau parteneri; · Transmiterea de mesaje publicitare; | Consimțământ / Interes legitim | |
Datele din Biroul de credit |
| Interes legitim / Îndeplinirea unei obligații legale |
Consultarea bazei de date ANAF (existența unui contract de muncă, contribuțiile la asigurările sociale plătite în ultimele 6 luni, pensiile) |
| Consimțământ / Interes legitim/ Îndeplinirea unei obligații legale / Încheierea sau executarea unui contract de credit |
Sursa fondurilor ce urmează să fie utilizate în derularea relației de afaceri; Documente de venit și/sau documente privind starea de sănătate; Adeverința de venit; Fluturașul de salariu; Extras de cont; Decizie de pensionare pe limită de vârstă; Decizia de pensionare pe caz de boală; Decizia medicală asupra capacității de muncă; Certificat de încadrare în grad de handicap; Hotărâri judecătorești; Taloane de pensie; Rețete medicale sau alte documente medicale care atestă o boală/afecțiune/handicap/maladie. |
| Încheierea sau Executarea unui contract de credit / Îndeplinirea unei obligații legale / Consimțământ |
Informațiile referitoare la beneficiarul real, dacă este diferit de client. Informații minime: natura relației care a generat calificarea în această calitate, numele și prenumele, data și locul nașterii, CNP sau, dacă este cazul, un alt element unic de identificare similar, țară în care locuiește, cetățenia, natura activității pe care o desfășoară, încadrarea în categoria persoanelor expuse public sau deținerea calității de membru al familiei unei persoane expuse public ori de persoană cunoscută ca asociat apropiat al unei persoane expuse public. |
| Îndeplinirea unei obligații legale |
Verificarea datelor cu caracter personal, declarate de solicitantul creditului/ reprezentantul persoanei juridice/asociatul/titularul PFA-ului/fideiusor/garant, în bazele de date cu sancțiuni internaționale și alte baze de date pentru prevenirea spălării banilor și/sau finanțarea terorismului | · Prevenirea fraudei · Verificări în baza Legii nr. 129/2019 și a Regulamentului BNR nr. 2/2019
| Îndeplinirea unei obligații legale |
Verificarea datelor cu caracter personal solicitate de către client în bazele de date ale CAS |
| Interes legitim / Îndeplinirea unei obligații legale |
Locul de muncă, datele privind tipul de contract, vechimea în muncă, titlul postului, profesia, remunerația, venitul lunar total, educația, numele angajatorului ori natura activității proprii |
| Îndeplinirea unei obligații legale |
Scopul și natura relației de afaceri cu instituția |
| Îndeplinirea unei obligații legale |
Date din registre publice privind solvabilitatea, existența unui loc de muncă, asigurări sociale, contribuții, pentru confirmarea informațiilor furnizate, informații despre bunurile mobile/imobile deținute și sarcinile asupra acestora. |
| Îndeplinirea unei obligații legale Executarea unui contract |
Încadrarea în categoria persoanelor expuse public sau deținerea calității de membru al familiei unei persoane expuse public ori de persoană cunoscută ca asociat apropiat al unei persoane expuse public |
| Îndeplinirea unei obligații legale |
Date de contact ale persoanelor care efectuează tranzacții ocazionale: nume, prenume și pseudonimul, dacă este cazul; data și locul nașterii/ CNP sau, dacă este cazul, un alt element unic de identificare similar/ adresa la care locuiește și identificarea regimului juridic al acesteia, respectiv dacă este domiciliu, reședință ori alt atribut de identificare de acelasi tip/ cetățenia/ încadrarea în categoria persoanelor expuse public sau deținerea calității de membru al familiei unei persoane expuse public ori de persoană cunoscută ca asociat apropiat al unei persoane expuse public |
| Îndeplinirea unei obligații legale |
Alte credite |
| Îndeplinirea unei obligații legale / Interes legitim |
Date legate de persoana care acționează ca repreprezentant legal al clientului, împuternicit, curator, tutore sau în orice altă calitate: nume și prenume, data și locul nașterii, CNP sau, dacă este cazul, un alt element unic de identificare similar, adresa la care locuiește și identificarea regimului juridic al acesteia, respectiv dacă este domiciliu, reședința ori alt tip de atribut de identificare de acelasi timp/cetățenia |
| Îndeplinirea unei obligații legale |
Semnătura olografă | · Semnarea cererii de credit · Semnarea unui contract de credit și a anexelor acestuia | Încheierea executarea unui contract/ Îndeplinirea unei obligații legale |
Verificarea numărului de telefon suplimentar în bazele de date existente | · Prevenirea fraudei · Evaluarea bonității | Interes legitim |
Copia cărții de identitate |
| Îndeplinirea unei obligații legale |
Copie card bancar |
| Îndeplinirea unei obligații legale |
Datele personale vor fi prelucrate de Easy Asset Management IFN SA numai în conformitate cu reglementările aplicabile legale privind protecția datelor. Când comunicați cu noi, prin intermediul oricăruia dintre canalele de comunicare, sunteți de acord că datele pe care le-ați furnizat sunt corecte, complete și actualizate.
Comunicarea cu clienți/non-clienți prin canalele de socializare (Facebook, LinkedIn, etc.) – prin aceste canele îți vom împărtăși informații despre activitatea noastră, promovarea unui produs nou sau unui serviciu inovator.
Dincolo de a fi un canal de informare, vă putem răspunde la întrebări cu privire la produsele sau serviciile noastre. Pagina de Facebook/ LinkedIn nu este un canal oficial de Customer Care, ci o platformă publică pe care o folosim pentru a oferi consiliere.
Pe pagina de Facebook / Linkedin iCredit România nu vor fi oferite informații confidențiale cu privire la conturile clienților noștri (situația contractului, sold, rezoluții privind solicitările de creditare etc.). Pentru informații exacte și detaliate recomandăm apelarea numărului de telefon 0317171100 sau deplasarea către unul dintre punctele noastre de lucru.
Vă informăm că orice consimțământ acordat pentru prelucrarea datelor dumneavoastră personale poate fi retras în orice moment, prin trimiterea unei solicitări scrise la adresa: București, str. Logofăt Tăutu nr. 67, et. P, 1, 2, 3, 4 și 5, sector 3, la adresa de email: [email protected], [email protected] sau la tel nr. 0317171100. Retragerea consimțământului dumneavoastră, unde este posibil, față de prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal nu va afecta, sub nicio formă, negativ, încheierea Contractului de credit și acordarea împrumutului pentru care ați făcut solicitarea.
Scop secundar: Prin prezenta, vă comunicăm că vă putem prelucra datele cu caracter personal și pentru scopul de ocupare a unei poziții vacante în cadrul companiei Easy Asset Management IFN SA (prin procesul de recrutare).
6. Datele cu caracter personal colectate prin intermediul supravegherii video și prin înregistrare telefonică
Easy Asset Management IFN SA în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal, Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor și Hotărârea de Guvern nr. 301/2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 333/2003, administrează în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate datele personale care sunt furnizate prin intermediul sistemului de supraveghere video doar în scop de monitorizare și asigurare a securității persoanelor, spațiilor și/sau bunurilor publice/private, inclusiv a bunurilor și proprietăților imobiliare Easy Asset Management IFN SA.
Cu ajutorul acestui sistem se controlează accesul în incinta birourilor regionale, se asigură securitatea bunurilor și siguranța persoanelor – angajați sau vizitatori, precum și a proprietăților deținute, dar și buna administrare și funcționare a birourilor regionale. În plus, sistemul de supraveghere video ajută la prevenirea, detectarea și investigarea furturilor de echipament sau de bunuri deținute de Easy Asset Management IFN SA sau la prevenirea, detectarea și investigarea riscurilor și amenințărilor la adresa tuturor persoanelor care se află în locația supravegheată.
Prin intermediul sistemului de supraveghere video Easy Asset Management IFN SA prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal referitoare la imagini. Sistemul de supraveghere nu are ca scop de prelucrarea imaginilor pentru indexare sau creare de profiluri.
Durata de stocare a datelor obținute prin intermediul sistemului de supraveghere video este proporțională cu scopul pentru care se prelucrează datele, iar imaginile sunt stocate timp de 20 de zile în general, dar maximum 30 de zile, acolo unde aparatura tehnică permite, după care se procedează la ștergerea acestora prin procedura automată în ordinea în care au fost înregistrate. Datele cu caracter personal prelucrate sunt destinate utilizării de către operator și sunt comunicate numai următorilor destinatari: autorităților publice centrale/locale autorizate, în conformitate cu legislația în vigoare.
Operatorul poate înregistra apelurile telefonice către/de la Operator, purtate de Operator/Împuterniciții Operatorului cu dvs. și/sau celelalte Persoane Vizate, indiferent de persoana care a inițiat apelul și poate păstra aceste înregistrări, în baza consimțământului obținut în acest sens și cu respectarea prevederilor legale aplicabile. Înregistrările astfel obținute vor fi utilizate de Operator în scopul încheierii și executării, în condiții optime, a contractelor de credit cu dvs., al investigării anumitor situații apărute în derularea sau în legătură cu acestea, precum și în instanță, ca probe, în cazul unor litigii rezultate din sau în legătură cu contractele respective sau pentru transmiterea acestora către instituțiile sau autoritățile publice, după caz. De asemenea, înregistrările telefonice vor putea fi transmise, în condițiile legii, autorităților cu atribuții privind apărarea persoanelor, proprietății private și publice, prevenirea, descoperirea și sancționarea infracțiunilor.
7. Pentru cât timp vor fi stocate datele mele personale?
Datele cu caracter personal sunt stocate pe o perioadă de timp necesară pentru atingerea obiectivelor în vederea cărora au fost colectate. Odată ce obiectivele pentru care au fost colectate datele cu caracter personal sunt atinse, acestea vor fi distruse numaidecât. În cazul în care, după atingerea obiectivelor noastre, vom decide să stocăm datele personale prelucrate în scopuri statistice, acest lucru se va face sub forma stocării datelor anonime care nu pot duce la identificarea dumneavoastră în nici un fel.
Easy Asset Management IFN SA va întreprinde toate măsurile tehnice și organizatorice necesare pentru distrugerea datelor care nu mai sunt necesare, cu excepția cazului în care există un temei juridic pentru ca Easy Asset Management IFN SA să le poată prelucra pe o perioadă mai lungă de timp; la solicitarea dumneavoastră puteți limita prelucrarea, conform drepturilor ce vă aparțin, astfel cum sunt acestea detaliate mai jos sau într-un mod compatibil cu obiectivul inițial de prelucrare, pentru care veți fi informat imediat.
În situația în care renunțați de bună-voie la cererea de credit sau cererea a fost respinsă, datele dumneavoastră cu caracter personal pot fi șterse sau pot fi transformate în date anonimizate după o perioadă de maxim 5 ani de la data colectării. Excepție fac acele date la care dumneavoastră v-ați dat consimțământul în scop de marketing, care vor fi șterse odată cu retragerea consimțământului dumneavoastră.
8. Sursa din care primiți datele mele
Cele mai multe informații le primim de la dvs. fie la momentul semnării cererii de credit, fie când apelați departamentul Customer-Care, fie din cadrul Grupului MFG (Grup din care Easy Asset Management IFN SA face parte) sau din alte surse. Datele dvs cu caracter personal mai pot fi furnizate de către clienții Operatorului, care pot fi membri ai familiei dvs./alte cunoștințe.
Alte surse pot fi alte bazele de date unde sunt colectate date cu caracter personal, respectiv: Sistemul Biroului de Credit, baza de date A.N.A.F, Centrala Riscurilor de Credit (C.R.C), baza Validare CNP, baza Asigurați (SIUI).
9. Datele mele personale vor fi accesibile terților?
Easy Asset Management IFN SA nu va dezvălui date părților terțe[1], altfel decât prin dezvăluirea acestora entităților afiliate, în scopul prevenirii fraudelor și/sau evaluării bonității, cu excepția cazului în care suntem nevoiți să le dezvăluim altor parteneri, în temeiul legii sau pentru executarea unui contract, de exemplu. În acest sens, trebuie să vă informăm că Easy Asset Management IFN SA a semnat anumite acorduri de operare cu societăți din grupul MFG, contracte în care operatorii conjuncți schimbă între ei date cu caracter personal privind persoana aplicanților și produsele de credit de care sunt interesați, cu respectarea prevederilor legii și cu acordul dumneavoastră, acolo unde este cazul. Schimbul de date cu caracter personal menționat în teza precedenta este manual.
Datele cu caracter personal prelucrate de Operator se pot transfera catre Metropolitan Life Asigurări MetLife Europe d.a.c. Dublin Sucursala București și Metropolitan Life Asigurări MetLife Europe Insurance d.a.c. Dublin Sucursala București, care le vor folosi in scopul incheierii si executarii unui contract de asigurare atasat creditului, doar in cazul ca in care optati pentru o astfel de asigurare . Pentru mai multe informații despre Politica de prelucrare a datelor personale a celor doua companii, vă rugăm să contactați Responsabilul cu protecția datelor, la următoarele date de contact: B-dul Lascăr Catargiu, nr. 47-53, etaj 4, sector 1, București, cod poştal RO-010665, e-mail: [email protected], telefon: +4.021.208.4100.
Următoarele categorii de persoane, care pot fi Împuterniciți pe baza contractelor încheiate cu Operatorul, pot avea, de asemenea, acces la datele dumneavoastră personale, și anume:
- Persoanele care susțin sistemele informatice ale Operatorului situate în Bulgaria, precum și, după caz, centrele de servicii pentru clienți din Bulgaria;
- Persoanele care susțin Servicul Netheos, procesarea automată a identificării la distanță:
- Persoanele însărcinate cu activitățile legate de întocmirea, tipărirea, compilarea, livrarea (inclusiv prin mesaje SMS sau prin mijloace electronice) a corespondenței scrise trimise de Operator clienților săi;
- Persoanele care, în virtutea unui contract încheiat cu o societate, oferă asistență în legătură cu deservirea și colectarea creanțelor sale de la clienți;
- Persoanele către care Operatorul oferă să-și vândă creanțele clienților restanțieri:
- Persoanele care, în temeiul unui contract cu Operatorul, oferă asistență în furnizarea de produse financiare oferite de aceasta din urmă;
- Centrala Riscurilor de Credit, Oficiul Național de Prevenire și Combatere a Spălării Banilor (ONPCSB), Băncii Naționale a României, ANAF, ANSPDCP, ANPC instanțele judecătorești, autoritățile publice/locale, executori judecătorești, persoanele fizice autorizate cu care Operatorul colaborează (Agenți de vânzări, Colectori, Consilieri juridici etc.)
Easy Asset Management IFN SA va furniza, în mod regulat, date cu caracter personal ale debitorilor săi către Biroul de Credit, în virtutea obligației sale legale și contractuale. Operatorul este obligat să furnizeze autorităților și instituțiilor competente datele cu caracter personal ale debitorilor săi, conform legii aplicabile și în cazul în care aceste informații sunt solicitate pe baza unor temeiuri legale.
Easy Asset Management IFN SA nu va efectua transferuri de date cu caracter personal către o țară terță sau o organizație internațională în afara Uniunii Europene.
10. Cum vă protejăm datele personale?
Pentru a asigura o protecție adecvată a datelor companiei și a clienților săi, aplicăm toate măsurile organizatorice și tehnice necesare prevăzute în Legea privind protecția datelor cu caracter personal și Regulamentul general privind protecția datelor.
Operatorul a creat structuri desemnate pentru a preveni abuzurile și încălcările securității și a numit, de asemenea, un Responsabil cu Protecția Datelor, susținând procesele legate de protejarea și asigurarea securității datelor dumneavoastră.
În scopul asigurării unei securități maxime atunci când prelucram, transferăm și stocăm datele dumneavoastră, putem folosi mecanisme de protecție suplimentare, cum ar fi criptarea, pseudonimizarea etc.
11. Datele mele cu caracter personal fac obiectul unei decizii automatizate, inclusiv al profilării?
Operatorul vă poate prelucra automat datele cu caracter personal, inclusiv profilul dumneavoastră, evaluând comportamentul dumneavoastră, precum și alte concluzii cu privire la diverse aspecte personale care vă privesc - în scopul prevenirii fraudelor, ofertei de produse noi și în scopuri de marketing, și anume - pentru ca dumneavoastră să beneficiați de cele mai potrivite anunțuri și comunicări de marketing, luând în considerare caracteristicile și interesele dumneavoastră personale demonstrate în trecut. În niciunul dintre aceste cazuri, profilarea nu va avea vreun efect semnificativ asupra dumneavoastră.
În acest caz, avem obligația de a vă explica logica prelucrării/profilării complet automatizate în câțiva pași simpli. Datele cu caracter personal vor fi examinate, în mod agregat și individual, pentru o legătură semnificativă, din punct de vedere statistic, cu evenimentele identificate ca fiind condiții de risc ridicate ale clientului - neplată, fraudă. Se selectează criterii prin care se efectuează furnizarea de algoritmi de învățare a mașinilor, iar rezultatul este un model matematic, sumar care evaluează probabilitatea de realizare a unora dintre acele riscuri pentru un anumit client. Scopurile unei asemenea prelucrări vor fi încheierea unui contract de credit; având în vedere numărul de cereri de credit și amploarea activităților operatorului, evaluarea bonității, care este obligatorie conform legii, nu ar fi putut fi efectuată în mod diferit fără a genera întârzieri excesive.
În acest caz, dacă nu sunteți mulțumit de decizia anunțată, aveți dreptul să solicitați o revizuire a deciziei de către un expert de credit al Operatorului, care deține competențele relevante.
II. Drepturile dumneavoastră
În calitate de persoană vizată, ale cărei date sunt prelucrate de către Easy Asset Management IFN SA, veți avea drepturile descrise în detaliu în cele ce urmează:
Trebuie să luați în considerare faptul că furnizarea de date cu caracter personal este voluntară - este necesară pentru încheierea unui contract cu Operatorul. În cazul în care datele nu pot fi înaintate, Operatorul nu va putea să furnizeze un produs sau un serviciu.
Easy Asset Management IFN SA va satisface fără întârziere sesizările dumneavoastră, în termen de 30 de zile calendaristice de la înregistrarea acestora. Prin decizia noastră, furnizăm sau refuzăm accesul și/sau informațiile cerute de către solicitant, dar întotdeauna justificăm răspunsul nostru.
Cererile privind exercitarea drepturilor dumneavoastră se depun, în scris:
- fie în nume personal, sesizarea trebuie să aibă un element de identificare (CNP, numărul contractului de credit) sau însoțită de copia cărții de identitate;
- de către un mandatar, sesizarea trebuie sa aibă atașată o împuternicire din partea persoanei vizate, din care să rezulte numărul și data mandatului, obiectul mandatului, durata mandatului, semnătura mandantului, precum și copia CI a persoanei vizate.
Sesizările pot fi depuse utilizând următoarele căi de comunicare:
- la oricare din birourile subscrisei din țară;
- prin curier, la adresa str. Logofăt Tăutu nr. 67, et. P, 1, 2, 3, 4 și 5 sector 3, București;
- în format electronic, prin e-mail [email protected]; [email protected].
- prin completarea formularului de contact existent pe www.icredit.ro
- în portalul Biroului de Credite (www.birouldecredit.ro ). Pentru accesarea pe acestui portal este nevoie de codul de înrolare. Pentru a intra în posesia acestui cod se trimite solicitare scrisă la adresa de e-mail [email protected] sau contactând la tel nr. 0317171100.
În cazul în care, în cuprinsul sesizărilor nu este menționată o altă adresă de corespondență, răspunsul va fi trimis la adresa din CI a persoanei vizate sau la adresa identificată în evidența Operatorului. În cazul în care sesizarea este transmisă de la o altă adresă (fizică sau electronică) care nu oferă suficiente garanții că ar aparține persoanei vizate, răspunsul se va transmite către una din adresele ce se regăsesc în evidențele Operatorului, care au fost colectate direct de la persoana vizată (adresa din CI sau ultima adresă de corespondență care este confirmată de către persoana vizată). Exercitarea drepturilor este gratuită și acoperă toate datele structurate și nestructurate, precum și toate bazele de date suportate de către Operator.
Solicitările cu același obiect ale acelorași clienți cu o frecvență mai mare de 2 ori pe an se clasează, conform art. 12, alin. (5), litera b) din Regulamentul General privind Protecția Datelor nr. 679/2016.
În cazul în care persoana vizată depune o cerere pe cale electronică, informațiile se furnizează, dacă este posibil, pe cale electronică, cu excepția cazului în care persoana vizată nu a solicitat altfel.
De asemenea, trebuie să luați în considerare faptul că retragerea consimțământului pe care l-ați furnizat, nu afectează legalitatea prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal înainte de o astfel de retragere. În ciuda consimțământului retras, datele dumneavoastră cu caracter personal pot fi prelucrate de către Operator, în măsura în care există motive pentru prelucrarea datelor, altele decât cele menționate în secțiunea 5.
Veți beneficia de următoarele drepturi:
a. Dreptul de a fi informat
În calitate de persoană vizată, veți avea dreptul să obțineți informații cu privire la caracteristicile importante ale prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal, inclusiv, dar fără a se limita la scopul, perioada și motivele acesteia, asupra destinatarilor și categoriilor de destinatari ai datelor cu caracter personal etc.
b. Dreptul de acces
Puteți solicita informații cu privire la datele cu caracter personal referitoare la dumneavoastră pe care le prelucrăm și dacă le prelucrăm astfel. Puteți solicita accesul la astfel de date.
Vă vom oferi o declarație cu privire la datele cu caracter personal care sunt prelucrate. Pentru declarații suplimentare, putem aplica o taxă rezonabilă pe baza costurilor administrative. În momentul în care trimiteți o solicitare prin mijloace electronice, vom furniza informațiile, acolo unde este posibil, într-o formă electronică pe scară largă, cu excepția cazului în care ați solicitat altfel.
c. Dreptul de a rectifica
În cazul în care datele personale pe care le prelucrăm sunt incomplete sau incorecte cu privire la dumneastră, aveți dreptul ca aceste date să fie rectificate și completate în orice moment.
d. Dreptul de ștergere
Puteți solicita ștergerea datelor dumneavoastră cu caracter personal în următoarele cazuri:
• datele cu caracter personal nu mai sunt necesare în legătură cu scopurile pentru care au fost colectate sau prelucrate în alt mod;
• vă retrageți consimțământul pe care se bazează prelucrarea și nu există alte motive legitime pentru prelucrare;
• considerați că datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal.
Rețineți că pot exista alte motive care pot împiedica ștergerea imediată a datelor dumneavoastră, cum ar fi reglementările legale, inițierea, exercitarea unei acțiuni în instanță sau sezolvarea unei sesizări interne etc.
e. Dreptul la restricționarea prelucrării
Aveți dreptul să obțineți restricționarea privind prelucrarea, dacă:
• contestați exactitatea datelor cu caracter personal pentru o perioadă care ne permite să verificăm exactitatea datelor cu caracter personal;
• prelucrarea este ilegală, dar nu doriți ca datele cu caracter personal să fie șterse și solicitați restricționarea utilizării acestora;
• nu mai avem nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării, dar le solicitați pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea revendicărilor legale
• v-ați opus prelucrării în așteptarea verificării dacă interesele legitime ale Societății pentru prelucrarea datelor depășesc interesele dumneavoastră.
Dacă solicitați restricționarea prelucrării, vă vom informa anterior revocării restricției de prelucrare.
f. Dreptul la portabilitatea datelor
Ne puteți solicita să vă furnizăm datele cu caracter personal ce vă aparțin, pe care le prelucrăm într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit, care poate fi citit de un computer și care poate fi transmis, de exemplu, unei alte instituții financiare. Acest lucru se aplică, cu condiția ca:
• prelucrarea datelor particulare se bazează pe acordul dumneavoastră sau se referă la încheierea și executarea unui contract de credit; și
• prelucrarea se face prin mijloace automatizate.
g. Dreptul la opoziție
Aveți dreptul, în orice moment și din motive legate de situația dumneavoastră particulară, de a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal, care se bazează pe un interes legitim - motivele sunt specificate în tabelul de mai sus, inclusiv profilarea pe baza acestor motive.
Când v-ați dat acordul pentru prelucrarea datelor în scopul comercializării directe, aveți dreptul să ridicați obiecții la prelucrarea datelor cu caracter personal în orice moment, fără a specifica motivele.
h. Dreptul de a depune o plângere
Vă rugăm să ne contactați dacă considerați că am încălcat orice lege aplicabilă în materie de protecție a datelor cu caracter personal în procesul de prelucrare a datelor dumneavoastră cu caracter personal și, care a avut ca urmare încălcarea drepturilor pe care le dețineți. Cu siguranță aveți și dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Națională pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal, care este o autoritate de supraveghere cu privire la protecția datelor cu caracter personal, având următoarele date de contact Mun. București, Bd. G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, sector 1, telefon: telefon: 0040 318.059.211 / 0040 318.059.211/2, fax: 0040 318.059.602, adresa de email: [email protected], website: www.dataprotection.ro.
Prezenta informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal este actualizată periodic.
Tehnologii folosite
Tehnologii back-end
- PHP 7.3
- Symfony 4.3
- Doctrine ORM
- Twig template rendering engine
- MySQL v.7
- IP2Location LITE data available from https://lite.ip2location.com
Tehnologii front-end
- HTML 5
- CSS3
- Bootstrap 4
- Vue.js
- Stimulus.js
- jQuery
Infrastructura
- SuperHosting VPS-based service
Informare GDPR - Biroul de Credit
ÎNȘTIINȚARE PREALABILĂ DETALIATĂ/SUMARIZATĂ
PRIVIND RAPORTAREA LA BIROUL DE CREDIT
Stimate/ă Domn/Doamnă,
EASY ASSET MANAGEMENT IFN SA, având sediul social în Mun. București, str. Logofăt Tăutu, nr. 67, et. Parter, 1, 2, 3, 4 și 5, Sector 3, România, înregistrată la ORC de pe lângă Tribunalul București sub nr. J40/1680/2011, EUID: ROONRC. J40/1680/2011, având Cod Unic de Înregistrare nr. 28042464, înregistrată în Registrul General al BNR nr. RG-PJR-41-010269/17.05.2011, în calitate de Operator a datelor dumneavoastră cu caracter personal. Datele de contact ale responsabilului nostru cu protecția datelor cu caracter personal sunt: [email protected].
și
BIROUL DE CREDIT S.A., având sediul social în Mun. București, str. Sfânta Vineri, nr. 29, et. 4, sector 3, în calitate de Operator Asociat. Datele de contact ale responsabilului nostru cu protecția datelor cu caracter personal sunt: [email protected]
În calitate de operatori asociați, cele două societăți prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal cu bună- credință, în mod echitabil și transparent, în scopuri determinate și legitime, conform Regulamentului (UE) nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor).
Biroul de Credit SA este entitatea de drept privat care administrează Sistemul Biroului de Credit, în care sunt prelucrate datele cu caracter personal în legătură cu activitatea de creditare desfășurată de Participanți.
Participanții la Sistemul Biroului de Credit sunt instituții de credit, instituții financiare nebancare, societăți de asigurări și societăți de recuperare creanțe, care au semnat un Contract de Participare la Biroul de Credit.
Vă informăm prin prezența că EASY ASSET MANAGEMENT IFN SA și BIROUL DE CREDIT SA, prelucrează datele cu caracter personal, în baza interesului legitim al Participanților și al Biroului de Credit pentru desfășurarea unei activități de creditare responsabile, în condițiile protejării, facilitării accesului la creditare și prevenirii îndatorării excesive ale persoanelor vizate.
Datele cu caracter personal vor fi transmise către Biroul de Credit, în vederea prelucrării de către această instituție și a consultării acestora de către oricare Participant, în scopul inițierii sau derulării unei relații de creditare, precum și asigurării produselor de tip credit. Totodată datele Dvs. cu caracter personal pot fi cesionate unei entități de recuperare a creanțelor, cu care Subscrisa are încheiat contract de colaborare, caz în care veți primi o notificare în acest sens.
Datele Dvs cu caracter personal sunt prelucrate pe tot parcursul relației noastre contractuale și, după finalizarea acesteia, cel puțin pe perioada impusă de prevederile legale aplicabile în domeniu, inclusiv, dar fără limitare, la dispozițiile privind arhivarea.
În cazul neachitării sumei datorate la data scadenței, vă înștiințăm că în conformitate cu clauzele din Contractul de Credit și a dispozițiilor legale în vigoare, vom comunica situația clienților la Biroul de Credit, în calitate de rău-platnici.
Acțiunile clienților vor deveni cunoscute tuturor Participanților (instituții bancare/non-bancare), ceea ce va limita posibilitatea acestora de a mai achiziționa alte produse de creditare.
Categoriile de date transmise către Biroul de Credit sunt următoarele:
a) date de identificare ale persoanei vizate, respectiv: numele, prenumele, codul numeric personal, adresa de domiciliu/reședință și de corespondență, numărul de telefon fix/mobil, data nașterii (ziua/luna/anul), cod țară și serie/număr pașaport în cazul persoanelor nerezidente;
b) date referitoare la angajator: numele și adresa angajatorului;
c) date referitoare la produsele de tip credit acordate: tipul de produs, starea produsului/contului, data acordării, termenul de acordare, sumele acordate, sumele datorate, data scadenței, valută, frecvența plăților, suma plătită, rata lunară, sumele restante, numărul de rate restante, numărul de zile de întârziere, categoria de întârziere, data închiderii produsului;
d) date referitoare la evenimente care apar în perioada de derulare a produsului de tip credit, cum ar fi cele referitoare la restructurarea/refinanțarea, darea în plată, cesiunea contractului de credit, cesiunea creanței;
e) date referitoare la relațiile cu alte conturi: informații referitoare la produse de tip credit la care persoana vizată are calitatea de codebitor si/sau garant;
f) date referitoare la insolvență: informații referitoare la persoanele vizate față de care s-a deschis procedura de insolvență;
Datele cu caracter personal prevăzute mai sus pot fi prelucrate de către Biroul de Credit, inclusiv pentru a calcula, la solicitarea Participanților, FICO® Score de la Biroul de Credit, însă:
NOTA: EASY ASSET MANAGEMENT IFN SA nu folosește informațiile colectate în realizarea FICO® Score, dar alți Participanții pot utiliza FICO® Score de la Biroul de Credit.
Datele cu caracter personal sunt stocate la Biroul de Credit și dezvăluite Participanților timp de 4 ani de la data actualizării.
Drepturile dvs. privind prelucrarea datelor cu caracter personal
În calitate de persoana vizată, vă puteți exercita drepturile prevăzute de Regulament, astfel:
Dreptul la informare – puteți solicita informații privind activitățile de prelucrare a datelor cu caracter personal;
Dreptul la rectificare – puteți rectifica datele personale inexacte sau le puteți completa;
Dreptul la ștergerea datelor ("dreptul de a fi uitat") – puteți obține ștergerea datelor, în cazul în care prelucrarea acestora nu a fost legală sau în alte cazuri prevăzute de lege;
Dreptul la restricționarea prelucrării - puteți solicita restricționarea prelucrării în cazul în care contestați exactitatea datelor, precum și în alte cazuri prevăzute de lege;
Dreptul de opoziție – puteți să vă opuneți, în special, prelucrărilor de date care se întemeiază pe interesul nostru legitim;
Dreptul la portabilitatea datelor - puteți primi, în anumite condiții, datele personale pe care ni le-ați furnizat, într-un format care poate fi citit automat sau puteți solicita ca respectivele date să fie transmise altui operator;
Dreptul de a depune plângere - puteți depune plângere față de modalitatea de prelucrare a datelor personale la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal;
Dreptul de retragere a consimțământului – în cazurile în care prelucrarea se întemeiază pe consimțământul Dvs., îl puteți retrage oricând. Retragerea consimțământului va avea efecte doar pentru viitor, prelucrarea efectuată anterior retragerii rămânând în continuare valabilă;
Drepturi suplimentare aferente deciziilor automate: puteți obține intervenția umană cu privire la respectiva prelucrare, vă puteți exprima propriul punct de vedere cu privire la aceasta și puteți contesta decizia.
Cererile privind exercitarea drepturilor dumneavoastră se depun, în scris:
- fie în nume personal, sesizarea trebuie să aibă un element de identificare (CNP, numărul contractului de credit) sau însoțită de copia cărții de identitate;
- de către un mandatar, sesizarea trebuie sa aibă atașată o împuternicire din partea persoanei vizate, din care să rezulte numărul și data mandatului, obiectul mandatului, durata mandatului, semnătura mandantului, precum și copia CI a persoanei vizate.
Sesizările pot fi depuse utilizând următoarele căi de comunicare:
- la oricare din birourile subscrisei din țară;
- prin curier, la adresa str. Logofăt Tăutu nr. 67, et. P, 1, 2, 3, 4 și 5, sector 3, București;
- în format electronic, prin e-mail [email protected]; [email protected].
- prin completarea formularului de contact existent pe www.icredit.ro
- în portalul Biroului de Credite (www.birouldecredit.ro ). Pentru accesarea pe acestui portal este nevoie de codul de înrolare. Pentru a intra în posesia acestui cod se trimite solicitare scrisă la adresa de e-mail [email protected] sau contactând la tel nr. 0317171100.
În cazul în care, în cuprinsul sesizărilor nu este menționată o altă adresă de corespondență, răspunsul va fi trimis la adresa din CI a persoanei vizate sau la adresa identificată în evidența Operatorului. În cazul în care sesizarea este transmisă de la o altă adresă (fizică sau electronică) care nu oferă suficiente garanții că ar aparține persoanei vizate, răspunsul se va transmite către una din adresele ce se regăsesc în evidențele Operatorului, care au fost colectate direct de la persoana vizată (adresa din CI sau ultima adresă de corespondență care este confirmată de către persoana vizată).
Exercitarea drepturilor este gratuită și acoperă toate datele structurate și nestructurate, precum și toate bazele de date suportate de către Operator.
Solicitările cu același obiect ale acelorași clienți cu o frecvență mai mare de 2 ori pe an se clasează, conform art. 12, alin. (5), litera b) din Regulamentul General privind Protecția Datelor nr. 679/2016.
În cazul în care persoana vizată depune o cerere pe cale electronică, informațiile se furnizează, dacă este posibil, pe cale electronică, cu excepția cazului în care persoana vizată nu a solicitat altfel.
De asemenea, trebuie să luați în considerare faptul că retragerea consimțământului pe care l-ați furnizat, nu afectează legalitatea prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal înainte de o astfel de retragere. În ciuda consimțământului retras, datele dumneavoastră cu caracter personal pot fi prelucrate de către Operator, în măsura în care există motive pentru prelucrarea datelor
Prezenta informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal este actualizată periodic sau ori de câte ori vor fi efectuate modificări, fiind disponibilă pe pagina de internet a Easy Asset Management IFN SA (www.icredit.ro).
Ghid Sesizari
Stimate client,
Vă rugăm să ne informați ori de câte ori aveți o nemulțumire cu privire la:
- produsele și serviciile furnizate;
- comportamentul angajaților noștri;
- alte situații considerate abateri de la legile în vigoare;
Reprezentanții punctelor de lucru Easy Asset Management IFN S.A oferă consiliere de specialitate și acționează prompt în scopul clarificării celor sesizate, astfel încât să asigure relații bune de colaborare cu dumneavoastră.
Modalități de adresare a sesizării:
- corespondență electronică, la adresa de e-mail: [email protected]
- adresa scrisă, depusă la punctele de lucru Easy Asset Management IFN S.A
- adresa scrisă, transmisă prin poștă la sediul central, la adresa str. Logofăt Tăutu nr. 67, et. P, 1, 2, 3, 4 și 5, Sector 3, București
- prin completarea formularului de contact existent pe www.icredit.ro
Sesizarea trebuie să conțină următoarele elemente:
- Nume complet
- CNP
- Numărul contractului de credit
- Modalitatea/ adresa la care doriți să primiți răspuns
- Descrierea nemulțumirii, informații și copii ale documentelor pe care le considerați relevante cazului dumneavoastră
Sesizările pot fi depuse în nume personal, dar și de o terță parte care acționează în numele dumneavoastră – un reprezentant legal/convențional, cu condiția ca persoana respectivă să aibă o dovadă în acest sens (împuternicire/procură/contract de mandat sau alt document relevant).
Aspecte generale:
- În condițiile în care informațiile furnizate de dumneavoastră nu sunt suficiente pentru investigarea situației, ne aflam în imposibilitatea de a răspunde;
- În condițiile în care informațiile furnizate sunt insuficiente pentru identificare și nu se vor obține, la cerere, de la dumneavoastră, sesizările nu vor fi analizate, acestea fiind clasate;
- În condițiile în care sesizați aceleași aspecte la care ați primit deja răspuns, sesizarea se va clasa și nu va fi livrat un nou răspuns;
- Termenul de răspuns la o sesizare este de 30 de zile de la data înregistrării, cu posibilitatea prelungirii termenului până la 90 de zile, dacă sunt necesare investigații complexe;
- Analiștii specializați în medierea problemelor tratează în mod confidențial, cu respect și integritate situațiile semnalate, în scopul remedierii;
- În situațiile în care sunt identificate erori, compania va inteprinde acțiuni imediate pentru a le rectifica și evita pe viitor;
- În cazul în care considerați că răspunsul oferit nu corespunde solicitării dumneavoastră, aveți dreptul de a vă adresa autorităților competente sau altor autorități abilitate de lege.
Vă mulțumim pentru colaborare și vă asigurăm de întreaga noastră considerație,
Echipa Easy Asset Management IFN S.A (iCredit)